سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

اهميت بالاي طراحي اپليكيشن

۱۸ بازديد

طراحي اپليكيشن چيست؟ 

 

در ابتدا بايد بدانيم اپليكشن چيست و به چه معناست، سپس به بررسي طراحي اپليكيشن و چيستي آن بپردازيم. اپليكيشن ها در واقع نرم افزارهاي مربوط به گوشي هاي هوشمند هستند. درست مانند نرم افزارهاي مربوط به كامپيوتر و ويندوز!!! به تمام مراحل طراحي گرافيكي، نوشتن كد تا اولين نسخه براي تست، طراحي اپليكيشن مي گويند. حال مي خواهيم با دلايل طراحي اپليكيشن ها و مراحل طراحي اپليكيشن بيشتر آشنا شويم. تا پايان مقاله ما را همراهي كنيد.

اهميت بالاي طراحي اپليكيشن

به دليل اينكه استفاده از گوشي هاي هوشمند بسيار رواج يافته و امروزه تقريبا دست هر فردي و يا در هر خانواده اي يك گوشي هوشمند يافت مي شود، بازار اپليكيشن ها و طراحي اپليكيشن هاي موبايل بسيار داغ است. و پيش بيني مي شود در آينده استفاده از اپليكيشن ها بيشتر از چيزي كه اكنون شاهد آن هستيم خواهد بود. باتوجه به اين مطلب شما اگر كسب و كاري داريد و به فكر پيشرفت كسب و كارتان هستيد بايد به طراحي اپليكيشن توجه كنيد. با ساختن يك اپليكيشن شما يك گام بزرگ به سوي موفقيت برداشته ايد و مي توانيد آينده خود را تضمين كنيد.

 

چند كسب و كار را مي شناسيد كه براي خود دست به طراحي اپليكيشن زده باشند؟ قطعا تعداد اندكي. پس چرا شما جزء اين محدود كسب وكارها نباشيد. در آينده اي نه چندان دور اكثر كسب وكارها مجبور مي شوند براي پيشرفت و جلب رضايت مشتريان به طراحي اپليكيشن روي آورند. پس شما زود تر از اين همه اينكار را بكنيد، زماني كه رقيبي وجود ندارد به راحتي مي توانيد موفق شويد.

مراحل طراحي يك اپليكيشن

طراحي اپليكيشن نيز يك پروسه زمان­بر و سخت است. به خصوص اگر قرار باشد اپليكيشن براي هر دو سيستم عامل اندرويد وios  طراحي شود. در ابتدا مدير كسب و كار بايد بداند دقيقا چه چيزي مي خواهد. بايد نياز مشتريانش را بشناسد. بداند با توجه به اين نيازها چه خدماتي و با چه كيفيتي مي خواهد ارائه دهد. حتي يك طرح ظاهري اوليه در ذهن خود داشته باشد.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. شهرنت در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

در مرحله بايد بهترين شركت طراحي اپليكيشن را انتخاب كند. مي توان گفت سخت ترين قسمت كار همين انتخاب است. براي شناخت يك شركت طراحي اپليكيشن حرفه اي و تجربه و تخصص تيم آن كافيست نمونه كارهاي شركت مشاهده شود. پس از انتخاب شركت با مشورت با تيم طراحي اپليكيشن بايد به يك طرح نهايي و مطلوب رسيد.

از اين مرحله به بعد وظايف بر دوش شركت و تيم طراحي اپليكيشن است. اين افراد با تخصص خود بايد بتوانند يك اپليكيشن با ظاهري ساده و كاربرپسند طراحي كند كه تمامي انتظارات كسب و كار و مشتريانش را برآورده كند.

در مرحله بعدي اپليكيشن طراحي و ساخته مي شود. حال بايد اپليكيشن توسط افراد مختلفي تست شود تا احيانا اگر مشكل يا باگي داشت قبل از انتشار برطرف شود. و در انتها اپليكيشن منتشر خواهد شد.

منبعطراحي اپليكيشن موبايل نوپرداز