پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

مشاوره مالي

۴۵ بازديد

مشاوره مالي

به اين سوال كه مشاوره مالي چيست؟ مي توان اينگونه پاسخ داد، به عنوان يك مدير تنها زماني كه اطلاعات مالي صحيح و تحليل درست داشته باشيد، مي‌توانيد بهترين تصميمات را اتخاذ كنيد، مشاوره مالي شما را در سه عملكرد اصلي مديريتي شامل برنامه‌ريزي، اجرا و كنترل همراهي مي‌كند تا بدانيد براساس بودجه تان، بهترين گزينه‌هاي هزينه‌‌اي يا تغيير و تعديل برنامه‌ها و كنترل نظارت بر فرآيندهاي جاري چيست.

 

مشاور مالي كيست؟

مشاور مالي فردي است كه سرد و گرم مباحث مالي را چشيده تا حدي كه مي تواند با استراتژي‌هاي خود برندهايي چون كوكاكولا را به  ارزش سهام ??,??? ميليون دلار برساند. اين مشاوران هزينه‌هاي مختلف يك شركت را بررسي و تلاش مي‌كنند كه سود شركت را به حداكثر برسانند و ساير هزينه‌ها را كاهش دهند. از لحاظ حقوقي، مشاوران مالي بايد تلاش كنند كه سود شركت در مدت زمان كوتاه به حداكثر برسد و ثروت سهام داران در طولاني مدت افزايش يابد

 

معرفي گروه مشاوره مالي

درك مفاهيم پيچيده مالي، بهبود مهارت‌هاي سرمايه‌گذاري و يادگيري مديريت پول از جمله دغدغه هاي قشر وسيعي از مردم است، در اين راستا گروه مالي آرموو با رويكرد آموزش مباحث اقتصادي و بازارهاي مالي؛ ارائه استراتژي‌هاي مالي و تجزيه و تحليل مالي از نسبت‌هاي مالي تا ارزش‌گذاري ابزارهاي مالي در زير شاخه هاي زير آماده خدمات رساني به مشتريان خود مي باشد :

 

زير گروه هاي، گروه مشاوره مالي

 

مشاوره مالي چيست؟

شايد به نظرتان مشاوره‌ مالي كار بي فايده‌‌اي بيايد يا آنقدر كه از اين نوع مشاوره‌ها خيري نديده‌ايد، ديگر باوري به آن نداريد، ولي جالب است بدانيد كسب و كارهايي همچون اسنپ، ديوار و دي جي كالا همگي با مديريت مالي صحيح از استارت آپ كوچك و نوپا به موفقيت دست يافته‌اند، تا جايي كه اسنپ موفق به جذب ?? ميليون يورو از شركت MTN  شده است يا مهربانه جذب كمك نيم ميليارد توماني براي خيريه‌اي داشته است.

 

آيا به مشاوره مالي نياز دارم؟

تمامي ما به مشاوره مالي نياز داريم ولي پاي مشاور مالي زماني كه به كسب و كار يك مدير كشيده مي‌شود از مرحله انتخاب به اضطرار وارد مي شود، به عنوان يك مدير به مشاوره مالي نياز داريد تا از اشتباهات احتمالي جلوگيري كنيد، فرصت‌ها را بيابيد، در زمان‌هاي مختلف به جاي استرس كمك مي كند تا براساس برنامه پيش برويد، ريسك در زمينه ماليات و ديگر زمينه‌ها را به صورت هوشمندانه مديريت كنيد و در نتيجه به دارايي‌هاي خود بي‌افزاييد.

مزاياي مشاوره مالي

به حداقل رساندن ريسك تصميمات مالي شما

جلوگيري از اشتباهات احتمالي

شناسايي فرصت‌هاي پيش‌رو و بيشترين بهره را از فرصت‌ها بردن

**با مشاوره مالي صحيح مي‌توانيد سود خود را سرمايه گذاري كرده و از پرداخت ماليات خلاص شويد**

 

وظايف مشاوران مالي چيست؟

ارائه رويه مناسب مالي جهت جلوگيري از جرائم مالياتي

مشاوره در سرمايه گذاري قابل برگشت

مشاوره جهت حذف هزينه هاي غير ضروري

ارائه گزارشات حسابداري در بازه زماني مشخص

مشاوره در امور بازار مالي حوزه فعاليت شركت

انتقال اطلاعات مالي و تشريح شرايط مالي و حسابداري براي مديران مجموعه جهت تصميم‌گيري بهتر

dctc_s16.png

چطور چالش‌هاي بيمه تامين اجتماعي و ليست بيمه را حل كنم؟

بيمه از جمله زير شاخه‌هاي گروه مالي است كه چالش‌هاي فراواني براي كارفرمايان به وجود آورده، بازديدهاي دوره اي و سرزده بازرسان بيمه، مديران را به شدت آشفته مي‌سازد، زيرا اگر در اين بازديدها نيرويي در دفتر حضور داشته باشد ولي نامي از او در ليست بيمه شركت قيد نشده باشد تبعات سنگيني براي كارفرما دربر دارد، حال آنكه شايد واقعيت حكايت از شانه خالي كردن آن مدير از وظيفه قانوني خود نباشد بلكه كارمند مذكور در دوره آزمايشي قرار داشته، ولي اثبات اين مدعا به اين آساني ها نيست، گذشته از اين مورد طرف شدن با سازمان بيمه تامين اجتماعي چالش‌هاي فراواني ديگري هم دارد كه اين تنها نمونه اي كوچك از آن است، اغلب اوقات ناآشنايي كارفرمايان و بعضا حسابداران مشكلات بيمه اي را دامن مي زند، يكي از موارد به ظاهر پيش پا افتاده كه براي برخي از مديران دردسر آفرين شده به چگونگي اعلام ترك كار در ليست بيمه باز مي‌گردد.

ترك كار غالبا بابت مواردي چون ترك كار بيمه شده از كارگاه به اختيار خود، اخراج بيمه شده توسط كارفرما، از كار افتادگي يا فوت بيمه شده يا اعزام بيمه شده به خدمت سربازي اتفاق مي‌افتد،  در اين موارد بايد تاريخ دقيق ترك كار در ليست بيمه ثبت شود، اين تاريخ همان تاريخي است كه بيمه شده سر كار خود حاضر نشده است.

به عنوان مثال: اگر بيمه شده تا امروز (?? فروردين) در كارگاه مشغول به كار بوده و از فردا ديگر مراجعه نكند؛ تاريخ فردا(?? فروردين) تاريخ ترك كار بوده و كاركرد وي نيز ?? روز مي‌باشد.

اعلام ترك كار صرفا در مهلت مقرر جهت ارسال ليست بيمه (ماهي كه ترك اتفاق افتاده است) قابل انجام است.

نمونه فوق نشان مي دهد اگرچه چالش هاي مديران با بيمه فراوان است ولي راه حل آن پيچيده نيست و روال مشخصي را طي مي كند كه از طريق مشاوره تلفني به راحتي رفع و رجوع مي‌گردد.

 

ماليات بر ارزش افزوده چه نكاتي داره كه بايد بدونم ؟

ماليات بر ارزش افزوده پايه و مبنايي براي محاسبه ماليات است و به همين سبب هم از اهميت بسزايي برخوردار است، موضوعي كه شركت ها را علاوه بر پرداخت ماليات با چالش مواجه مي كند عدم صدور فاكتور از سوي خريداران و فروشندگان به جهت فرار از ماليات است كه اين موضوع موديان به قولي خوش حساب را هم به درد سر مي اندازد، البته برخي از شركت ها با در نظر گرفتن نكاتي از پرداخت ماليات بر ارزش افزوده معاف هستند كه اگر شما هم جزو اين دست شركت ها هستيد نبايد از نكات زير غافل شويد:

نكته ?: شركتي كه معاف از ارزش افزوده است اگر خريدي بكند كه شامل ارزش افزوده باشد بايد ارزش افزوده خريد را به بهاي تمام شده خريد ببرد و نيز اينكه جز هزينه هاي قابل قبول مالياتي مي‌باشد.

نكته ?: در آخرين فراخوان هم شركت هاي با فعاليت صرف معاف( نه منطقه معاف يا .. ) مشمول ثبت نام نشده‌اند.

نكته ?: شركتي كه هم فعاليت مشمول و هم معاف دارد بايد ثبت نام كند و اظهارنامه ارسال نمايد.

نكته ?: شركتي كه فقط فعاليت معاف از ارزش افزوده دارند مشمول هيچ يك از فراخوان‌ها نشده‌اند و نيازي به ارسال اظهارنامه نيست.

**ذكر توضيح درخصوص ابهامات احتماليتان در خصوص اين نوع ماليات در اغلب اوقات به همين سادگي است با اين تفاوت كه اگر جايي را متوجه نشديد، مي توانيد با يك تماس با مشاوران مالي هر گونه ابهامي را برطرف نمائيد.**

 

ماليات اشخاص و اصناف چه موارد و قانون‌هايي را در بر دارد؟

درخصوص ماليات اشخاص مي‌توان اينگونه گفت، بسياري از افراد جامعه نمي‌دانند كه ماليات تنها مختص شركت‌ها و اشخاص حقوقي نيست و خودشان هم جزو مشمولين پرداخت ماليات هستند يا اگر هم بدانند تصورشان همان ماليات بر ارزش افزوده اي است كه بعضا در زمان خريد اجناس به چشمشان خورده و در خصوص ماليات بر درآمدشان (درآمد ملك، درآمد حقوق، درآمد اشخاص حقوقي، درآمدهاي اتفاقي و درآمد كشاورزي ) ماليات بر دارايي هايشان، ماليات بر مصرف كه همان ماليات بر ارزش افزوده است و ماليات بر فروش  (  ماليات بر نقل و انتقال ملك و خودرو ) ماليات بر دارايي هايشان (  ماليات بر ارث و املاك بي اطلاعند، حق هم دارند زيرا ماليات در زندگي روزمره ما چندان ملوس نبوده و عموما به صورت مستقيم با آن سرو كار نداريم .

اطلاع از ميزان دقيق اين نوع ماليات ها، شرايط و مواعد قانوني پرداخت آن، جريمه ديركرد و بسياري از موارد ديگر تنها با استعانت از راهنمايي هاي مشاوران مالي رفع شدني است.

 حسابرسي چه شاخه ها و موضوعاتي را در بر دارد ؟

حتي اسم حسابرس هم براي مديران رعب آور است، مي‌دانند كه قرار است مو از ماست بيرون كشيده شود، كارفرمايان عمدتا در خصوص حسابرسيشان به دنبال كمك و مشورت گيري از متخصصين بر مي‌آيند، اما اينكه چه موضوعاتي اصولا در غالب حسابرسي جاي دارد ممكن است براي برخي مبهم باشد، هر آنچه در حسابداري و در غالب حساب‌هايتان گنجانده‌ايد در حسابرسي مورد بررسي قرار مي‌گيرد .

از جمله مواردي كه در غالب حسابرسي جاي دارد مي توان به رفع مغايرات احتمالي و حل اختلاف با مشتريان يا سهامداران، پلمپ دفاتر قانوني، تحرير دفاتر قانوني، تهيه و ارسال اظهارنامه‌هاي مالياتي و شركت در جلسات دفاعيه و تجديد نظر، تهيه آئين نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي داخلي جهت تقويت كنترل‌هاي داخلي، اخذ و تمديد كارت بازرگاني، ثبت نام و تشكيل پرونده مالياتي و اخذ كد اقتصادي و دريافت گواهينامه ثبت نام ماليات بر ارزش افزوده اشاره داشت .

در حسابرسي مشاوران خود را در كسوت حسابرس قرار مي‌دهند و از نگاه يك حسابرس به شما مي‌گويند كه در وهله اول چه اتفاقي بر سر حسابهايتان آورده ايد و در صورت حسابرسي دولتي چه بر سرشان خواهد آمد و اگر به شيوه اي ديگر حساب‌ها را تنظيم كنيد در آن صورت چه تغييري در روند حسابرسي‌تان پيش مي‌آيد و علاوه بر اينكه از استرس و فشار شما مي كاهند در نهايت شما را به سوي راهي كه كمترين هزينه را پرداخت كنيد و از شر جريمه‌هاي احتمالي كه كابوستان گرديده رهايي يابيد.

چه مواردي درباره ماليات شركت ها ضروري است و بايد بدانم ؟

بستن ماليات مبتديانه در حدود ?? درصد از شركت‌ها را ورشكست كرده است، جريمه‌هاي مالياتي هم به تبع آن شركت‌هاي زيادي را به ورطه ورشكستي كشانده، در حالي كه اين مقوله براي بقاي شركت ها حياتي است ولي بايد ها و نبايد هاي مالياتي زيادي وجود دارد كه مديران از آن بي اطلاعند و گاها از نگاه تيز بين حسابداران هم مخفي مي ماند، اطلاع از چگونگي تحرير دفاتر و سيستم كدينگ، لايحه نويسي، نوشتن اظهار نامه و اطلاع از قوانين و بخشنامه هاي به روز و روند دادرسي مالياتي، مملو از ريزه كاري و ابهام است، به عنون مثال به نمونه اي از هزينه ها را كه شركتها انجام مي دهند ولي اداره مالياتي قبول ندارد و موديان از آن  بي اطلاعند نگاهي مي اندازيم، هزينه هاي جريمه بجز جريمه  تاخير بانكي، هزينه هاي نا مربوط به فعاليت شركت، هزينه كمك و اعانات، هزينه تبليغات به دليل عدم رعايت ماده ??? ق.م.م : به دليل پرداخت نكردن ماليات تكليفي قبل سال ??، هزينه مربوط به تعمير داريي قابل استهلاك زيرا جز قيمت تمام شده دارايي است نه هزينه، ضايعات غير متعارف،  خساراتي كه وجه آن از طرف بيمه  جبران شده، هزينه تاسيس شركت كه زودتر از ??سال استهلاك شده باشد، انجام مخارج بالاتر از حد نصاب قانوني، از طرف سازمان امور مالياتي پذيرفته نيست.

 

آنچه در اين قبيل موارد چاره ساز است مشاوره از مديران مالي و ارشد حسابداري است، اگر بخواهيم مشاوره مالياتي را به صورت دقيق توضيح دهيم بايد اينگونه گفت، مشاوره مالياتي عبارت از دريافت برنامه براي صرفه جويي در هزينه جهت تداوم شركت و سرمايه گذاري اصولي براي پيشرفت سازمان شماست، زيرا باوجود اينكه بسياري از مديران مشمول پرداخت ماليات مي گردند ولي به دليل نبود و كمبود اطلاعات متحمل جريمه هاي جبران ناپذير و كمر شكن ماليات مي شوند و دار و ندارشان را از دست مي دهند.

 

 

چه نكات ريزي در حسابداري نهفته است كه از آن غافل شده‌ام ؟

حسابداري به عنوان يكي ديگر از زير شاخه‌هاي گروه مالي است كه برخي آن را با دو دو تا چهار تا اشتباه مي گيرند و تصور ميكنند خودشان از عهده آن بر مي آيند و نيازي به حسابدار ندارند، اگر شما هم از آن دست افرادي هستيد كه چنين تصوري داريد پس بهتر است برگرديم به تعريف حسابداري، حسابداري فني است براي آناليز داده ها جهت تصميم گيري مناسب هيات مديره، پر واضح است كه پس از اين تعريف بايد بدانيم كه اين شاخه به شدت تخصصي است، به زير شاخه هاي حسابداري هم كه نگاهي بينداريم، مي بينيم كه مواردي چون حقوق، اظهارنامه ارزش افزوده، صورت مغايرت بانكي، خريد و فروش فصلي ، اظهار نامه عملكرد و كدينگ حسابداري و … را در بر دارد.

اما اگر بخواهيد به عنوان مدير در حساب و كتاب هاي خود گره هاي ذهنيتان را  باز كنيد و به زباني روان و قابل درك آشنايي و اشراف نسبي به آن حاصل كنيد، اين حق شماست و تنها با يك تماس با مشاوران متخصص و بيان شرايطتتان اين اطلاع را كسب خواهيد كرد.

اما براي حسابداران نيز خدمات مشاوره اي خالي از لطف نبوده و بهتر است بگوئيم در اصل اين خدمات به سبب نياز فراوان آنها به عنوان جامعه هدف ما پي‌ريزي گرديد، به عنوان يك حسابدار مي‌دانيم كه ساعت ها وقت صرف تطابق حساب‌ها كردن، پيش رفتن و غرق شدن بيشتر و گم كردن سرنخ ها چقدر مي تواند سخت باشد، از طرفي هر ميزان بيشتر با مسائلي چون ماليات و مغايرت حساب ها مواجه مي شويد كلافه تر مي شويد.

در هر زمينه اي مي توانيد روي كمك و مشورت مشاوران تلفني حساب كنيد و خيالتان را راحت نمائيد.

هزينه مشاوره تلفني مالي

هزينه مشاوره‌هاي مالي در آرموو از قرار دقيقه اي ???? تومان بابت مشاوره هاي حسابداري، ???? تومان مشاوره هاي حسابرسي، ???? تومان انواع مشاوره هاي مالياتي شامل ماليات شركت ها، ارزش افزوده و اشخاص و اصناف و ???? تومان مشاوره هاي بيمه تامين اجتماعي است، البته اين موضوع را در نظر داشته باشيد، مشاوري كه از طريق سامانه آرموو با او ارتباط برقرار مي‌كنيد در كار خود حاذق و حرفه اي است، نگاهي به رزومه غني مشاوران مالي آرموو خود شاهدي بر اين مدعاست كه نه تنها خيال شما را از نظر مشاوره راحت ميكند بلكه از حيث هزينه نيز بسيار مقرون به صرفه خواهد بود زيرا در مشاوره‌هاي حضوري با مديران مالي تمامي اعداد ذكر شده سه برابر خواهد بود، يعني در مشاوره حضوري حسابداري بايد بابت هر دقيقه در حدود ????? تومان پرداخت نمائيد.

 

آيا مي دانستيد ؟؟؟

مرخصي استحقاقي همان مرخصي با حقوق مي باشد و در طول سال هر شخص حق دارد از ?? روز مرخصي با حقوق استفاده كند.

اگر شخصي تنها از ? روز از ?? روز مرخصي استحقاقي خود در سال استفاده كرده باشد و همكاري اش با آن مجموعه ادامه داشته باشد، باقيمانده مرخصي اش سوخت مي شود.

ايام تعطيل توافقي هفتگي (مثلا پنجشنبه ها در برخي كارگاهها) و ايام استراحت كارگران نوبتي (چهار گروه در سه شيفت) را چنانچه در ساير روزهاي هفته، ساعت كار مقرره را انجام داده باشند بايستي جزء روزهاي كار منظور نمود.

در گزارشات فصلي نيازي به گزارش مبالغ جريمه يا خسارت، انواع عوارض و ماليات به استثناء ارزش افزوده، حق ثبت، حق تمبر، حقوق گمركي، حقوق و دستمزد، وجوه پرداختي بابت حق نگهداري يا شارژ ساختمان محل فعاليت، آبونمان هاي پرداختي نيست .

بازنشستگي پيش از موعد با كمتر از ?? سال سابقه، براي بازنشستگان بالاي ?? سال با خريد سابقه تا حدنصاب ?? سال است كه مبلغ آن بر اساس حداقل دستمزد سال ?? حدود ? ميليون ??? هزارتومان بابت هر سال مي باشد كه بايد به حساب سازمان تامين اجتماعي واريز گردد.

صدور چك بلامحل، جرم است در حالي كه صدور سفته اي كه وجه آن در سررسيد، پرداخت نشود جرم نيست.

چك از جنبه ضمانت اجرايي، همانند سند رسمي است و حتي مي توان بدون مراجعه به دادگاه، از طريق اجراي ثبت، اقدام به صدور اجراييه و توقيف اموال صادركننده چك نمود در حالي كه سفته، چنين ويژگي ندارد.

تسويه پيش از موعد وام، در صورتيكه تعداد قابل توجهي از اقساط وام دريافتي را پرداخت نموده ايد، اصلا به نفع شما نيست، خوب است بدانيد كه تسويه پيش از موعد تسهيلات تا حدود بسيار زيادي به ضرر مشتريان و به نفع بانك ها و موسسات اعتباري است.

بيكار از نظر قانون بيمه بيكاري، بيمه شده اي است كه بدون ميل و اراده بيكار شده و آماده به كار باشد.

كارگاه هاي داراي ? نفر كارگر و كمتر ميزان مرخصي سالانه با حقوق ?? روز كاري بوده كه كارگر فقط مي تواند ? روز آن را ذخيره نمايد. در اين قبيل كارگاهها مرخصي كارگراني كه به كارهاي سخت و زيان آور اشتغال دارند ?? روز كاري در سال مي باشد.

در شرايط عادي هر كارگر مي تواند روزانه ? ساعت اضافه كار انجام دهد و اضافه كار بايد با توافق طرفين باشد.

ميزان فوق العاده اضافه كار ?? در صد اضافه بر مزد هر ساعت كارعادي مي باشد.

در كارگاه هاي داراي ?? نفر كارگر و بيشتر مرخصي ساليانه كارگران ?? روز كاري است كه فقط ? روز آن مي تواند در سال ذخيره شود.

در كارگاه هاي داراي ?? نفر كارگر و بيشتر مرخصي ساليانه كارگران ?? روز كاري است كه فقط ? روز آن مي تواند در سال ذخيره شود.

مرخصي كارگراني كه به كارهاي سخت و زيان آور اشتغال دارند?? روز كاري در سال است.

 

ماموريت آرموو در مشاوره مالي

آرموو تلاش كرده براساس نيازسنجي از مشاغل گوناگون، بهترين خدمات مشاوره مالي را در تمام حوزه هاي كسب و كار با بهره گيري از دانش و مباحث روز دنيا ارائه دهد تا به دليل بي‌حساب و كتاب بودن مسائلي چون حسابداري، ماليات، ارزش افزوده، سرمايه گذاري و غيره، مديريت اموال شما يا كسب و كارتان در مخاطره قرار نگيرد.

مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره مالي تلفني (?????-???) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد

 

منبع: https://www.armoo.co/financial-advice/

 

ماجراي جدايي پويان مختاري و نيلي افشار چيست؟

۵۲ بازديد

 

 
پويان مختاري و نيلي افشار از گرداننده‌گان سايت حضرات و گاد بت به نظر مي‌رسد از يكديگر جدا شدند و طلاق گرفتند. با توجه به صحبت‌هاي پويان مختاري احتمال طلاق گرفتن اين دو چهره مشهور كه با سايت‌هاي شرط بندي به اينجا رسيدند زياد است و ديگر هر كدام راه خودشان را برند

البته يك احتمال نيز وجود دارد كه تمامي اين ماجرا سناريويي از پيش تعيين شده باشد و هدف اين دو جلب توجه و بدست آوردن فالئر‌هاي بيشتر در اينستاگرام باشد.
 

 

جدايي پويان مختاري و نيلي افشار براي بار دوم

اين دو چهره قبلا يكبار از هم جدا شدند و بعد از گذشت چند هفته دوباره با هم وارد رابطه شدند و آشتي كردند، اما در اوايل ابان 99 دوباره با هم دعوا كردند و حال به احتمال زياد براي هميشه از هم جدا مي شوند.

 

نيلي افشار با انتشار ويديو از خودش در استوري مثل هميشه مي گويد:

من در سخت ترين روزها كنارت بودم، الان چه گناهي كردم چه دشمني باهام داري كه اينجوري با من رفتار ميكني، هر شب بايد دختراي ديگه را بياري خونه و منو يش اونا تحقير كني كه اونا شاد باشند؟ وقتي منو از مسافرت ميپيچوني و ميگي برو خونه كه با بقيه دخترا شاد باشي؟ وقتي من از همه چيز و همه كس گذشتم كه فقط با تو باشم و…

 

پويان مختاري نيز در چند استوري نوشت:

هر كاري كردم بسازمش يا تغيير ايجاد كنم نشد و نميشه، اين رابطه را ديگه راستش نميتونم ادامه بدم. از اينجا به بعدش هر دومون فقط سوخت ميديم هر دو از لحاظ روحي به نظرم منظقي بايد تموم شه همه چي هر چندم الام تموم شدست.

پويان مختاري كيست؟

پويان مختاري متولد ? مهر ماه ???? در شهرستان ايذه، خواننده ايراني اسـت. او فارغ‌التحصيل فوق ديپلم نقشه كشي صنعتي از دانشگاه اهواز اسـت.

 

فعاليت‌هاي موسيقي پويان مختاري!

او فعاليت خود را در زمينه موسيقي با سبك پاپ آغاز كرد و سپس كم كم سبك رپ را هم با آن تلفيق كرد. بعضي از موزيك هايش به زبان بختياري است.
 

رفتن پويان مختاري به تركيه

پويان مختاري در بهار ???? به تركيه مهاجرت كرد و ديگر به ايران برنگشت. او در اين باره در اينستاگرام خود نوشت: هيچوقت دوست نداشتم ايران را ترك كنم و تمام تلاشم را كردم، اما ديگر نشد، خداحافظ ايران. جالب است بدانيد كه پويان در حالي كه در ايران و بخصوص بين بختياري‌ها به شهرت زيادي رسيده بود،
 
بعد از مهاجرت به تركيه مانند بسياري ديگر، شروع به راه اندازي سايت‌هاي شرط بندي ورزشي كرد كه بسيار هم در اين كار موفق شد و از همين طريق درآمد بسيار زيادي به جيب زد و حالا شاهد زندگي فوق لاكچري او با همسرش يعني نيلي هستيم.
 
 

علت بازداشت پويان مختاري چيست؟

وب سايت‌هاي شرط بندي طبق قوانين كشور ايران غيرقانوني شناخته مي‌شوند. ظاهرا علت بازداشت وي تاكيد رئيس قوه قضائيه بر دستگيري عاملان ايجاد سايت‌هاي قمار و شرط بندي مي‌باشد.
 

نيلي افشار كيست؟

نيلي افشاري از رقصنده‌هاي ايراني ساكن استانبول تركيه است كه با نگين و نازنين، دو خواهر رقاص ايراني در آنجا دوست مي‌باشد. پويان در مطبي در كرج با نيلي كه در آنجا منشي بوده، آشنا شده و در بهار ???? به تركيه مهاجرت كرده و با او ازدواج كرده است.

درباره نيلي افشار شايعه‌اي وجود دارد كه پس از آنكه همسرش او را ترك كرد، فرزند خود را در بهزيستي گذاشت و به تركيه مهاجرت كرد.

شغل نيلي افشار مشخص نيست، اما به نظر مي‌رسد بيشتر وقت خود را صرف تبليغ سايت حضرات پويان مختاري مي‌كند.
 

 

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده كنند و چه هدايايي؟

۶۴ بازديد

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده كنند و چه هدايايي؟

 

هديه تبليغاتي باعث مي شود كه نام كسب و كار شما بيشتر ديده شود

.

هديه تبليغاتي  اي كه در اختيار مردم مي گذاريد و مي دانيد كه قرار است از آن استفاده مفيدي شود، باعث مي شود كه مشتريان بالقوه تان به ياد شما بوده و با كسب و كار شما در ارتباط باشند. وقتي كه مردم اقلامي مانند پيراهن، ليوان، فلش و… را از شما دريافت مي كنند، هنگام استفاده از آن ها نام كسب و كار شما در ذهنشان تداعي مي شود. ممكن است كه مردم درباره برند اقلام مورد استفاده شان با ديگران صحبت كنند و يا اينكه وقتي از آن ها استفاده مي كنند، باقي افراد اين اقلام را ببينند؛ بنابراين اين مسئله باعث مي شود كه برند شما بيشتر و بيشتر در معرض ديد قرار بگيرد.

 

هديه تبليغاتي باعث شناخت برند مي شود.

آيا مي دانيد كه آرم لوگوي نايكي (swoosh) دنياي كسب و كار اين كمپاني را كاملا زير و رو كرد؟ در سرتاسر دنيا اين لوگو كاملا شناخته شده است. مردم مفهوم آن را مي دانند و هر مرتبه كه آن را در هرجاي دنيا مي بينند، متوجه مي شوند كه لوگو متعلق به كدام كمپاني معروف است. آيا شما نيز دوست دداريد كه كسب و كارتان به چنين مرحله اي از شناخت برند در نزد مردم برسد؟ پس لوگوي خود را بر روي اقلامي درج كنيد كه مردم هر روز با آن ها سر و كار داشته و آن را مي بينند. اين كار به شما در رسيدن به چنين هدفي، كمك مي كند. شما با يك سرمايه گذاري كم هزينه مي توانيد هداياي تبليغاتي تهيه كرده و در اختيار مشتريان بالقوه تان قرار دهيد. اين كار باعث فروش بيشترتان نيز مي شود. حتي اگر اين هديه تبليغاتي باعث نشود كه مردم سريعا جذب كسب و كار شما شده و از آن خريد كنند، باز هم ارزشش را دارد؛ زيرا مطمئن باشيد، روزي مي رسد كه مردم هديه تبليغاتي را كه به آن ها داده ايد، دوباره مي بينند و آن وقت تصميم به خريد از شما گرفته و همين باعث افزايش فروش شما مي شود. اين همان هدف نهايي هر كسب و كاري است.

 

 

4- آفتابگير:

در روزهاي گرم و آفتابي كه حتي نمي خواهيد لحظه اي در معرض نور آفتاب قرار بگيريد و هر لحظه از آفتاب فرار مي كنيد مي توانيد از آفتابگير تبليغاتي براي خودرو استفاده كنيد. آفتابگير تبليغاتي نيز يكي از اين وسايل مفيد است. اين آفتابگيرها با آرم و لوگويي كه بر رويشان چاپ شده است در پشت شيشه اتومبيل قرار مي گيرند و بهترين تبليغات براي كسب و كار شما مي باشند. به دليل اين كه اين آفتابگيرها در بهترين نقطه ديد قرار مي گيرند، يك تبليغات گسترده و مفيد براي كسب و كار شما هستند.

5- روكش خودرو :

شما ميتوانيد از روكش خودرو بصورت تبليغاتي استفاده نماييد و سطح گستره و وسيع آن به شما اين امكان را مي دهد تا فضاي خوبي براي تبليغ در اختيار داشته باشيد .

6- زيرانداز تبليغاتي:

از آنجايي كه هديه دادن همواره به عنوان يكي از روش هاي جلب نظر و وفاداري مشتريان بوده است، زيرانداز تبليغاتي يكي از روش هاي هوشمندانه تبليغات خواهد بود. زيرا اهداي يك هديه تبليغاتي مناسب علاوه بر تبليغ نام و برند ، مي تواند به عنوان پاداشي براي حسن توجه و انتخاب توسط مشتريان باشد. اصولا محصولات تبليغاتي پارچه اي كاربردي بوده و با استفاده شخص هديه گيرنده مي توانند مبلغ كسب و كار شما براي اطرافيان باشند.

7- چتر تبليغاتي :

در چترهاي تبليغاتي امكان چاپ لوگو بر روي چتر به صورت تمام رنگي فراهم مي باشد. چترها به همراه كاور و با كيفيت مناسب توليد و عرضه مي گردند و توصيه ميگردد اين هديه تبليغاتي رات در شهرهاي پر باران استفاده نماييد.

8- پرچم تبليغاتي :

پرچم تبليغاتي يكي از معدود روش هايي است كه پيام تبليغاتي سازمان را انتقال ميدهد, در واقع پرچم يك نماد است كه ميتواند پيام را به مخاطبان خود انتقال دهد. امروزه پرچم تبليغاتي يكي از پر اهميت ترين روش هاي تبليغاتي است و جهت يكسان سازي ساختار هويت سازماني كسب و كارها و دكوراسيون داخلي شركتها و برندها مورد استفاده قرار مي گيرند و كمتر به عنوان هديه با مخاطب داده مي شوند.

 

9- حوله تبليغاتي :

حوله  تبليغاتي يك راه بسيار عالي براي بازاريابي كسب و كار مي باشند كه امروزه در اصناف مختلف مشاهده مي شوند. دليل اين راه عالي هم ضرورت درج نام تجاري شركت ها بر روي حوله هاي تبليغاتي است و حوله هاي تبليغاتي يك نوع بازاريابي ظريف و موثر مي باشند بدون اينكه مشتري را تحت فشار براي خريد قرار دهند. از طرفي هم حوله يك نقش ضروري در خانواده دارد و اهداي آن به مشتري باعث مي شود تا هميشه در ذهن خود جايي براي كسب و كار شما داشته باشند.

10- ساك دستي پارچه اي :

بعد از اين كه هداياي تبليغاتي مشتريان در بسته‌بندي‌هاي زيبا و جذاب آماده ارسال شد. شما مي‌توانيد اين بسته‌بندي‌ها را درون ساك‌ دستي تبليغاتي يا چاپ نايلون تبليغاتي زيبا و جذاب طراحي‌شده شركت قرار دهيد. استفاده از ساك در محل‌هايي مانند نمايشگاه‌ها، علاوه بر راحت‌تر كردن حمل هديه مي‌تواند تبليغات گسترده‌اي را نيز در بين افراد حاضر در نمايشگاه براي شركت شما در پي داشته باشد.

 

7 ايده متفاوت هديه ولنتاين براي آقايان

۵۸ بازديد

7 ايده متفاوت هديه ولنتاين براي آقايان

ولنتاين جشن متفاوتي با ديگر جشن‌هاست. هديه ولنتاين با ديگر هديه‌ها فرق دارد چرا كه برخلاف هديه ديگر جشن‌ها  يك هديه كاربردي نيست و بيشتر جنبه فانتزي و يادگاري دارد.  البته اين بستگي به هنر و ذوق شما دارد كه چقدر اين هديه را بهتر انتخاب كنيد ولي مطمئن هستم كه تهيه كادو ولنتاين مردانه دغدغه‌ي بزرگتري براي خانم‌ها هست و اصولا آقايان با يك هديه ساده آماده (??? آقايان) سروته ماجرا را خم مي‌آورند و برعكس خانم‌هاي عزيز دوست دارند كه بهترين كادوي ولنتاين براي پسر را تهيه كنند.

ولي براي همسر يا نامزدمان چه چيزي بخريم؟ هديه انتخابي شما بايد حسي را منتقل كند كه همواره بين شما مشترك است. بايد به اين موضوع بسيار دقت كنيد. يعني ممكن است من به يك هندزفري نياز وافري داشته باشم ولي دوست دارم در روز ولنتاين از همسرم يك قاب عكس با تصوير خاطره‌انگيز از خاطراتمان هديه بگيرم نه يك لزوما يك هندزفري!

 

همچنين بسته بندي هديه ولنتاين هم اهميت ويژه اي دارد كه قبلا درباره آن در وبلاگ روسيلي در مطلب هديه ولنتاين خود را با اين ? روش خلاقانه و ساده بسته بندي كنيد صحبت كرده‌ايم.

پيشنهادهاي روسيلي براي كادو ولنتاين براي آقايان

در ادامه به معرفي چند ايده براي ولنتاين خواهيم پرداخت.

?- قلك عاشقانه!

اگر تازه با هم آشنا شده‌ايد و برنامه‌ كارهاي بزرگ را در سر داريد پيشنهاد مي‌كنم با يك هديه حساب شده به يار زندگي مشترك‌تان ثابت كنيد كه مي‌خواهيد زندگي‌تان را باهم بسازيد. يك قلك شيشه‌اي با چند سكه پول داخل آن مي‌تواند هديه‌اي باشد كه هميشه شما را به ياد مرد زندگي‌تان بندازد.

rcge_c1.jpg

ظرف شيشه‌اي با كلي شكلات و تزيين زيبا مي‌تواند يك قلك عاشقانه ديگر باشد. من خودم يكي شبيه اين را دريافت كرده‌ام و بسيار دوستش دارم.

?- جعبه خوردني‌هاي خوشمزه

حتما بارها شنيده‌ايد كه راه قلب مردان از شكمشان مي‌گذردمن به عنوان يك مرد اعتراف مي‌كنم كه كاملا اين موضوع صحيح استيك جعبه دوستاني از انواع خوراكي‌هاي باحال كه مورد علاقه معشوقتان است بعنوان جعبه‌ي مخفي كه در گوشه‌اي كمد خود خواهد گذاشت و گاهي به دنبالش خواهد رفت مي‌تواند بسيار جذاب باشد.

اين جعبه مي‌تواند پر از انواع شكلات، سس‌هاي مورد علاقه، تنقلات، نوشيدني‌هاي مورد علاقه و …. باشد.

چه چيزي بهتر از يك جعبه خوشمزه انواع خوردني براي هديه ولنتاين براي آقايان شكمو

?لباس‌هاي بافتني

لباس بافتني از اين نظر جذابيت دارد كه وقت زيادي صرف آن كرده‌ايد و لحظه به لحظه با عشق آن را بافته‌ايد. اصلا كلاه و شالي كه مادران براي فرزندانشان مي‌بافند نماد عشق است. شما هم مي‌توانيد اين كار را بكنيد، كافي است از همين الان شروع كنيد و هر شب يك ساعت وقت بگذاريد.

 

من اگر چنين كلاه بافتني را براي هديه ولنتاين دريافت كنم و مطمئن باشم كه معشوقم آن را بافته است محال است با چيز ديگري در زندگي عوضش كنم. يا ميتوانيد يك كلاه بيسبالي هديه دهيد. 

?- كتاب و موسيقي و فيلم و هر اقلام فرهنگي ديگري

لازم نيست هديه ولنتاين براي آقايان چيزي باشد كه بتواند در دست نگه داردش! مخصوصا اگر عاشق فرهنگ و هنر باشد چه چيزي بهتر از اينكه به مناسبت ولنتاين با هم به يك تئاتر زيبا برويد و يا در يك كنسرت خوشحال شركت كنيد.

همچنين مي‌توانيد يك فيلم جذاب دانلود كنيد و با كلي هله هوله و به مناسبت ولنتاين بنشينيد و در كنار هم تماشايش كنيد، هدف اين است كه بهانه‌اي پيدا كنيم براي خوشحال بودن و عاشق هم شدن.

 

چه چيزي بهتر از لحظه‌هاي خوب با يك فيلم خوب در كنار هم به بهانه شب ولنتاين

 

درباره هديه بخوايند: كانال هديه مردانه

?- يك گجت دوست داشتني

خوب هر قدر هم كه بخواهيم عاشقانه‌ باشد، همه پسرها يك طرفشان عاشق چيزهايي مانند فوتبال! تكنولوژي! و ماشين يا چنين چيزهايي است. يك مجسمه مينياتوري از چيزي كه خيلي دوستش دارد مي‌تواند ولنتاين امسال شما را خاطره انگيز كند.

اگر عاشق تكنولوژي است مي‌توانيد چيزي مانند يك دستگاه VR يا يك لنز براي گوشي به او هديه بدهيد. چيزي كه لزوما نياز وافري به آن ندارد ولي از داشتنش خوشحال مي‌شود.

يك گجت تكنولوژيك كه نياز اساسي به آن ندارد ولي از داشتنش لذت مي‌برد

?- كارت تبريك ولنتاين

خوب اگر از آن دسته افرادي هستيد كه دوست نداريد زيادي هزينه كنيد و در عين حال كارتان شيك باشد و دلنشين و يا اينكه اگر سال هاي زيادي از رابطه‌تان مي گذرد و دوست داريد كه كمي متانت به خرج دهيد ?? پيشنهاد مي كنيم از كارت تبريك هاي ساده و خلاقانه براي هديه ولنتاين آقايان استفاده كنيد.

 

رياضي حرف آخر عبدالرضا منتظري؛ برترين آموزش رياضي كنكور

۶۰ بازديد

bj0c_a2.png

عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري مولف بسياري از كتاب‌هاي كمك درسي و مخترع انواع روش‌هاي نوين براي حل مسائل مختلف در رياضيات مي‌باشد. همچنين از ويژگي‌هاي بارز ايشان مي‌توان به 20 سال سابقه تدريس در استان هاي مختلف از جمله مازندران، آذربايجان غربي، قزوين، همدان و … به دعوت وزارت آموزش و پروش، اشاره كرد. علاوه بر اين، استاد عبدالرضا منتظري در خود موسسه، بيش از 500 جلسه آموزشي در درس رياضي حرف آخر با انيميشن و ديگر ويژگي‌ها داشته است.

كارنامه درخشان ايشان محدود به اين موارد نمي‌شود و تدريس در برنامه‌هاي تلويزيوني در شبكه‌هاي مختلف از سال 83 و تدريس در مدارس نمونه معلم، ملاصدرا، دانشمند، دانش، بهار و … از ديگر فعاليت‌هاي علمي استاد عبدالرضا منتظري در عرصه آموزش رياضيات مي‌باشد.

رياضي حرف آخر عبدالرضا منتظري؛ برترين آموزش رياضي كنكور

رياضي حرف آخر را مي‌توان بهترين آموزش رياضي كنكور به شمار آورد زيرا با استفاده از 30 الگوي طراحي و اختراع شده تمامي رياضيات به دانش آموزان تدريس مي‌شود. البته نكته مهم ديگري كه وجود دارد پوشش 80 درصدي اين تدريس‌ها با كنكور است. همانطور كه مي‌دانيد در عرصه كنكور و ديگر مقاطع تحصيلي، موسسه‌هاي بسياري وجود دارند كه روش‌ها و تكنيك‌هاي تستي براي حل هر يك از تست‌ها و سوالات به شما آموزش مي‌دهند. در واقع بسته‌هاي آموزشي كنكور حرف آخر را در اختيار شما قرار مي‌دهند كه شامل اين تكنيك‌ها است.

براي درس رياضي نيز همين اتفاق افتاده است اما در رياضي حرف آخر برتري‌اي كه وجود دارد، عدم استفاده از تكنيك‌هاي حفظي و جايگزيني روش‌هاي مفهومي براي يادگيري بهتر دانش آموزان مي‌باشد. پس همانطور كه در قسمت‌هاي قبل هم گفته شد، به جرات مي‌توان گفت بهترين آموزش رياضي كنكور و حتي براي ديگر مقاطع تحصيلي را استاد عبدالرضا منتظري ارائه داده است.

بيوگرافي استاد عبدالرضا منتظري موسس حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري، موسس حرف آخر، يكي از برجسته‌ ترين مدرسين درس رياضي كشور مي‌باشد كه در سال 1352 متولد شده است. وي تحصيلات تكميلي خود را در رشته مهندسي پليمر دانشگاه صنعتي اصفهان سپري كرده است.

از زمان تاسيس موسسه، دانش آموزان توانسته اند با استفاده از رياضي حرف آخر كه داراي روش‌هاي تدريس منحصربه فردي است، نتيجه خوبي را كسب كنند. عبدالرضا منتظري پس از سالها تلاش و تحقيق توانسته است محصولي با كيفيت كه شامل تكنولوژي‌هاي بسيار كارآمد مي‌باشد، درس رياضي حرف آخر را در ميان ديگر رقيب‌هاي خود، هميشه برتر نگه دارد.

سوابق تدريس استاد عبدالرضا منتظري

  • كارشناس و مدرس كارنامه ?? در برنامه فرصت برابر
  • ?? سال سابقه تدريس در مدارس كشور
  • فعاليت به عنوان مدرس در برنامه نكته‌ها از شبكه آموزش (سال‌هاي ?? تا ??)
  • مدرس جلسات آموزشي به صورت تصويري در پكيج‌هاي حرف آخر
  • مدرس در مدارس صدرا، دانش، بهار و
  • تدريس در مدارس غيرانتفاعي مناطق ?، ?، ? و ?
  • مدير انتشارات كتاب و نشر ديجيتال حرف آخر
  • مدرس صدا و سيما در شبكه‌هاي يك، سه و پنج

تاليفات استاد عبدالرضا منتظري

  • مولف اولين كتار مصور رياضيات با مجوز علمي از آموزش و پرورش
  • مولف بيش از 30 جلد كتاب كمك درسي در موسسه حرف آخر
  • مولف كتاب‌هاي حساب و ديفرانسيل شروع آسان
  • مولف انواع كتاب در موسسه قلم چي
  • مولف كتاب رياضيات و ديفرانسيل در موسسات گاما و نوبل

روش‌هاي تدريس اختراع شده

  • قانون سيبا (c b a) براي حل معادلات درجه دوم
  • معكوس بازه‌ها
  • روش MM3 براي مشتق
  • روش MM2 و MM1 در محاسبات عددي
  • رسم نمودار بدون توابع بدون استفاده كردن از مشتق
  • عقربه‌هاي چند سر براي حل معادلات مثلثاتي
  • روش بادبادك براي حل تست‌ها و سوالات هندسه
  • روش ماشين براي استفاده در سوالات توابع
  • و ابداع بيش از 2000 انيميشن در رياضيات

به نقل از وبسايت رسمي موسسه حرف آخر

برگرفته از مقاله عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر