جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

كتاب چگونه از تنهايي لذت ببريم

۹۹ بازديد

كتاب چگونه از تنهايي لذت ببريم

khin_k3.jpg

سارا ميتلند در كتاب چگونه از تنهايي لذت ببريم به طرح اين پرسش مي‌پردازد كه چطور شد ما به فرهنگي رسيديم كه خودمختاري و فردگرايي، استقلال و رضايت را از هر زمان ديگري بيشتر ارج مي‌نهد و درعين‌حال از تنهايي وحشت دارد. ميتلند در اين كتاب بسيار كاربردي راه‌حل‌هايي براي يافتن و لذت بردن از تنهايي در دنياي مدرن امروزي پيش روي مخاطب خود مي‌گذارد. چگونه از تنهايي لذت ببريم در دسته‌ي كتاب‌هاي خودياري قرار مي‌گيرد و برگردان فارسي آن با ترجمه‌ي سما قرابي و از انتشارات هنوز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

درباره‌ي نويسنده

سارا ميتلند نويسنده‌ي انگليسي‌تباري است كه بيشتر آثار فانتزي مذهبي تأليف مي‌كند. در ميان آثار او رمان و داستان كوتاه نيز مي‌توان يافت. سبك آثار او رئاليسم جادويي است. كتاب «دختر دارالسلام» از آثار ميتلند است كه موفق شد توجه زيادي به خود جلب كند.

چگونه از تنهايي لذت ببريم

در بين ما آن‌هايي كه لذت تنها‌ بودن را چشيده‌اند نيازي به قانع‌شدن ندارند و نياز هم نيست كسي به آن‌ها درس بدهد در تنهايي چه بكنند و چطور راضي باشند؛ اما آن‌هايي كه ذاتاً جذب تنهايي نمي‌شوند به اين كتاب نياز دارند، و اين نياز دليل دارد. سارا ميتلند در كتاب چگونه از تنهايي لذت ببريم عنوان مي‌كند كه بسياري اوقات نياز است انسان تنها باشد؛ يا به دليل انجام پروژه‌اي كه تمركز تمام و كمال ما را مي‌طلبد يا هر دليل ديگري.

 شايد ته دلتان بيشتر راغب به تنها‌ بودن باشيد اما از كناره‌گيري از جمع هراس داشته باشيد، يا گاهي به سبب جرياناتي چون طلاق و جابه‌جايي يا از دست دادن عزيزي ناچار به خلوت كردن‌ با خود شده باشيد، شايد هم فقط مي‌خواهيد تنها باشيد اما درعين‌حال از تنها ماندن مي‌ترسيد. درهرصورت اين كتاب براي شماست.

نگاهي به تاريخ تنهايي و ديد جامعه به آن

ميتلند كتاب چگونه از تنهايي لذت ببريم را با تحليل جامعه و بدبيني‌اش نسبت به افرادي كه تنهايي را برمي‌گزينند آغاز مي‌كند. دريكي از فصل‌هاي كتاب به اين موضوع مي‌پردازد كه جامعه تنهايي را خجالت‌آور مي‌داند، آن را محكوم مي‌كند و از آن هراس دارد، و تغييرات اين ديدگاه را در طول تاريخ بررسي مي‌كند. به‌عنوان‌مثال جايي اشاره مي‌كند كه در قرون‌وسطي كلمه‌ي «دختر خانه» را براي تحسين استقلال دختراني كه ازدواج‌نكرده‌ و روي پاي خود ايستاده‌اند به كار مي‌بردند.

«روزي روزگاري و درزماني نه‌چندان دور، كلمه‌ي «تنها» معنايي قهرمانانه و ماجراجويانه در خود داشت. در تك‌وتنها بودن رنجر تنها هيچ معناي بد و ناراحت‌كننده‌اي وجود نداشت و حتي ايالت تگزاس هم با افتخار ايالت تك‌ستاره ناميده‌ شده است. اخيراً اما رسانه‌ها افراد تنها را قاتلي زنجيره‌اي و يا متجاوز جنسي به تصوير مي‌كشند.»

ميتلند در چند فصل ديگر نيز به تاريخ تنهايي و نگاه جامعه به آن مي‌پردازد. بعدازآن كتاب رنگ و بوي شخصي‌تري به خود مي‌گيرد و بخشي آغاز مي‌شود كه نويسنده در آن از ترس مي‌نويسد.

«به ياد داشته باش اندكي ترس از تنها بودن كاملاً طبيعي است. اكثر ما در محيط‌هايي اجتماعي بزرگ‌شده‌ايم كه آشكارا به ما اين پيام را منتقل مي‌كرد كه تنهايي برايمان بد است، براي سلامتي‌مان ضرر دارد، مخصوصاً سلامت رواني‌مان، و «آبرويمان» را هم مي‌برد.»

آيا تنها ماندن براي سلامت رواني ما مضر است؟

سارا ميتلند به اين نكته اشاره مي‌كند كه تمام شواهد علمي درباره‌ي مضرات تنهايي و تأثير آن بر جسم و روان انسان درباره‌ي افرادي صدق مي‌كند كه به‌ناچار تنها هستند، نه كساني كه به اختيار تنهايي را انتخاب مي‌كنند. اصل حرف ميتلند آن است كه هيچ اطلاعات دقيقي درباره‌ي تأثيرات تنهايي، چه مثبت و چه منفي، در دسترس نيست چراكه به آزمايش گذاشتن اين مفهوم دشوار است.

اوقات فراغت در دنياي مدرن

در آن بخش‌هايي از كتاب كه روي خودياري تمركز دارند مي‌توان راهكارهايي براي انس گرفتن به ‌تنهايي و لذت بردن از آن پيدا كرد. يكي از فصل‌هاي كتاب درباره‌ي انجام دادن كارهايي است كه از تنهايي انجام دادنشان لذت مي‌بريم. نويسنده در اين بخش تغييرات شيوه‌ي وقت‌گذرانان افراد و تقسيم زمان را در طول تاريخ بررسي كرده و با گفتن از گذشته‌هاي بسيار دور كه زمان كار و اوقات فراغت افراد بسيار نزديك به هم بود، حرف‌هايش را آغاز كرده است.

آن زمان‌ها شغل بيشتر مردم كشاورزي بود و كشاورز‌ها بيشتر وقت خود را روي زمين، تنها يا با چند تن از اعضاي خانواده، سپري مي‌كردند؛ خريد كردنشان در بازار محلي رويدادي اجتماعي به‌حساب مي‌آمد و دورهم جمع‌شدن‌هايشان در مناسباتي مثل پشم‌چيني گوسفندان كه زماني در اسكاتلند رايج بود خلاصه مي‌شد.

«حالا اما بيشتر ما تنها كار نمي‌كنيم. محيط كارمان هم حتي اندكي به محيط خطرناك و شلوغ كارخانه‌هاي قرن نوزدهم كه كارگران منزوي را در خود جاي مي‌دادند، شبيه نيست؛ اما در همين زندگي‌ پرمشغله و استرس‌آور امروزي‌مان هم زماني كه به اوقات فراغت خود فكر مي‌كنيم، عادت داريم بيشتر به فعاليت‌هاي جمعي بينديشيم تا فعاليت‌هاي تك‌نفره، و سرخودمان را كه خوب با كار و روزمرگي و به خيال خودمان «فراغت» گرم كرديم، به‌سادگي مي‌گوييم ديگر زماني براي تنها‌ ماندن نداريم.»

با برداشتن قدم‌هاي كوچك تنهايي‌مان را پس بگيريم

ميتلند توصيه مي‌كند با قدم‌هاي كوچك شروع كنيد. تنهايي بدويد يا تنهايي به ماجراجويي بپردازيد. در كتاب آمده است كه خوشبختانه ماجراجويي از آن دست فعاليت‌هايي است كه جامعه هم با تنهايي انجام دادنش مخالفتي ندارد. خيال‌پردازي كنيد؛ ايرادش كجاست؟ بزنيد به دل طبيعت و تنهايي سفر كنيد.

حفظ كنيد

يكي از چيزهايي كه ميتلند در كتاب چگونه از تنهايي لذت ببريم ما را به انجام آن ترغيب مي‌كند از بر كردن شعر، يادگيري يك زبان جديد يا حفظ كردن جدول تناوبي و چيزهاي اين‌چنيني است.

ميتلند مي‌گويد:

«داشتن ذهني مرتب خلاقيت را افزايش مي‌دهد و يادگيري چيزهاي زيبا و كارآمد به فرد احساس امنيت مي‌دهد و او را از وابستگي صرف به خودش آزاد مي‌كند، و گفتي كمك مي‌كند ميان سلامت عقل و تنهايي تعادل برقرار شود.»

اين از آن نكاتي است كه شايد شما را به فكر فروببرد. يك شعر خوب كه از بر باشيد، اگر زماني مجبور شديد تنها بمانيد، مثلاً در چاهي گير افتاديد يا به غاري تبعيد شديد، به‌جز فكروخيال‌كردن چيزي داريد تا سر خود را گرم آن كنيد.

خريد كتاب چگونه از تنهايي لذت ببريم

 

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر كشور

۸۸ بازديد

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر كشور

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف

بهترين مشاور انتخابات مجلس شوراي اسلامي

بهترين مشاور انتخابات كشور

 


لطفا فيلم نكته هاي مهم مشاور انتخاباتي در اپارات https://www.aparat.com/v/xIv2J مشاهده فرماييد.


 

 

 

با مروري بر جريان تمامي انتخابات ها در تمامي جهان و با پيشرفت تكنولوزي بايد اذعان نمود كه موفقيت در هر

انتخاباتي ديگر شانسي و اتفاقي و  بر اساس حدس و گمان نيست.

مازيار مير مدرس و مشاور بازار يابي سياسي  به شدت معتقد است در هر انتخاباتي در هر لايه اي در ايران پيرو

يك اصل مديريتي است.

روشها و تكنيكهاي قديمي در امر مبارزات انتخاباتي ديگر جواب گوي نسل جديد تفكر جديد و جامعه مترقي و رو به

رشد جديد نيست .

متاسفانه در اين عرصه كلاهبردار و شياد كه خود را مشاور و مدرس انتخابات قلمداد مي كنند هم بسيار زياد است

امروزه استفاده از تكنيكهاي پيشرفته ذهنيت سازي و بحرانسازي و نظرسنجي يا طراحي و ايجاد پايگاه نظرسنجي

و تبيين مديريت و رهبري  پيشرفته بهمراه ذهنيت سازي و بحران سازي تركيبي و ضد تبليغ  و همچنين برنامه‌ريزي

علمي و عملي تبليغات انتخاباتي مطابق با اخرين سرفصلهاي دول اروپايي و امريكايي.

بعنوان يك مشاور انتخاباتي كه سه دهه همكاري با كانديداهاي محترم  انتخاباتي در لايه هاي مختلف كاركرده ام

به اين نتيجه رسيدم كه اول مديريت و رهبري انگيزشي دوم برنامه ريزي استراتزيك و علمي و عملي و سوم تهيه

و تبيين يك نيروي واكنش سريع اموزش ديده و كاملا حرفه اي و كارازموده

مازيار مير به شدت معتقد است گام اول در اين راه خطير در نظر گرفتن طول مدت زمان است و گام دوم پيروزي در

انتخابات به مثابه يك دانشگاه علمي و عملي است كه بايد اين مسير به صورت علمي و عملي طي شود و اينكه

پايان نامه را پس از ده سال تحصيلات اموز عالي با نمره خوب و عالي كسب كنيد.

ما در اين مسير با استخدام مشاور عالي رتبه و كار كشته به مهارتهاي تاكتيكي و تكنيكي و در نهايت افزايش

ضريب نفوذ شما را سايه گستر خواهيم نمود.


لطفا مقاله بهترين مشاور انتخابات شوراي اسلامي شهر را مطالعه فرماييد.


اين مشاور انتخاباتي اذعان دارد كه يك كانديداي حرفه اي و هوشمند به تمامي بخش هاي مختلف رقابت

انتخاباتي  هميشه نگاهي كاملا حرفه‌اي و تخصصي و علمي  بايد داشته  باشد

دكتر سيد مازيار مير با سه دهه سبقه فعاليت سياسي در احزاب گوناگون و سالها همراهي با هيات تبليغاتي

دولت هاي نهم و دهم و يازدهم و دوازدهم و همچنين بسياي از كانديداهاي مخترم و…..  با همكاري برخي از

اساتيد فن و مشاوران سياسي با سابقه با تبيين روشي متفاوت و منحصر بفرد قصد دارد به تمام كانديدهاي مختلف در هر سطح و هر منطقه اي از كشور ياري برساند

بهترين مشاوران انتخابات كشور


لطفا فيلم زبان بدن كانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/yWcv6 مشاهده فرماييد.


 

محقق و مشاور انتخاباتي مازيار مير

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر كشور

بهترين مشاور انتخابات اصناف

يادداشت كوتاه از دكتر مازيار ميرمشاور انتخابات

 

بعنوان يك مشاور تخصصي انتخاباتي و با سه دهه فعاليت حرفه اي در امر انتخابات و بنا به رسالتي كه احساس مي نمايم  امروز اين مقاله را براي خبر گذاري تيتر نيوز آماده نموده ايم كه به بايدها و نبايدهاي يك مشاور انتخاباتي و بهترين  مشاوران انتخاباتي بپردازيم.

 

 


لطفا مقاله تحليل زبان بدن دوالد ترامپ را مطالعه فرماييد.


 

حتما مي دانيد كه در  سرتاسر جهان انتخابات در هر سطح و لايه اي يك رقابت جدايي‏‏ ناپذير از نظام سياسي هر كشوري قلمداد مي شود و

حتي بسيار بالاتر.

شايد به همين خاطر است كه انتخابات، تنها فرصت بسيار كليدي و طلايي است كه به ما دست مي دهد تا مردم هر شهر و استان و كشوري

رهبران و قانون گذاران ويا نمايندگان خود را در نهايت ازادي عمل انتخاب كنند.

بهترين مشاوران انتخاباتي  هرگز رفتارهاي غير حرفه اي از خود بروز نمي دهند اما متاسفانه افراد و شيادان زيادي در اين رابطه مانند سايتهاي

يهويي و يك شبه يا افرادمختلف و مخصوصا سايتهايي بي هويت و افراد بي هويت تر با چسباندن برخي اسامي مجعول و غربي و خارجي و غير

علمي و عملي مي خواهند از اين اب گل الود ماهي بگيرند.


مشاور انتخاباتي پيشرفته


 

مثلا مشاور انتخاباتي  باراك اوباما و يا مشاور انتخاباتي ترامپ اقاي  پروفسور…. از….. يا مشاور انتخاباتي روحاني و  مشاور انتخاباتي شيطان در جهنم خوب

معلوم است كه قابل اثبات هم اساسا نيست.يادمان باشد به گفته پروفسور ليبرمن دروغ هرچه بزرگتر باور ان ساده تر…..

 

 

 مشاور انتخاباتي

بهترين مشاور انتخاباتي مازيار مير

 

بهترين مشاوران انتخاباتي پكيجهاي تقلبي و كتابهاي آنچناني را وارد بازر نمي كنند و مي دانند فوت كوزه گري را كه به سختي به دست مي آيد را نبايد و نمي توان به رايگان در اختيار ديگران قرار داد.


 

خريد لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان

۷۹ بازديد

 در برخي از شهرهاي ايران از جمله اصفهان تقاضا براي خريد لوازم استوك كيا بسيار زياد بوده و همين امر باعث شده تا بازار لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان از جوش و خروش بالايي برخوردار شود. اين لوازم از ديدگاه اقتصادي در رده بالايي قرار مي گيرند چرا كه تقريبا بسياري از مردم بطور مستقيم يا غير مستقيم به لوازم يدك خودرو وابسته اند.

نگاهي به لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان

 از آنجا كه محصولات شركت خودرو سازي كيا در ايران و به ويژه در شهر اصفهان بسيار محبوب واقع شده اند، مسلم است كه استفاده از لوازم يدك خودروهاي كيا در چنين شهرهايي بيشتر از ديگر نقاط است.

 خريداران مي توانند لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان را از طريق مراكز فروش معتبر تهيه كرده و مورد استفاده قرار دهند.

 از دلايل اينكه خودروهاي شركت كيا در نزد مردم بسيار محبوب شده اند، داشتن طراحي مدرن و زيبا اتوموبيل هاي اين شركت مي باشد. شركت خودرو سازي كيا با بهره گيري از بهترين طراحان و مهندسان در تلاش است تا با بهتر كردن محصولات خود سهم بيشتري را از بازار براي خود كند.

 علاوه بر آن، اين خودرو سازي همانند ديگر شركت هاي فعال در اين زمينه بر روي با كيفيت بودن قطعات و لوازم مورد استفاده خودرو تاكيد و سختگيري مي كند.

 به همين دليل قطعات يدكي نو يا لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان نيز از كيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشند.

 لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان، در صورت اصل بودن ساخت كره جنوبي مي باشند و لازم هم نيست تا خريداران اين كالا ها نگران خرابي يا بوجود آمدن يك ايراد باشند، زيرا با توجه به استوك بودن اين وسايل ممكن است افرادي فكر كنند كه لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان از استحكام و دوام خوبي بهره مند نيستند اما اين درست نيست.

كيفيت لوازم استوك كيا

 لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان اگر با كيفيت باشند رانندگان و يا خريداران را تا سال ها از هرگونه مشكلي راحت مي كنند. در واقع بايد گفت كيفيت از مهم ترين مسائلي است كه هر فردي در زمان خريد به آن بيشترين توجه را دارد.

 شركت كيا موتور تا كنون بارها از رنك كيفيت جهاني بالايي برخوردار شده است به طوري كه در سال 2017 طبق يك نظر سنجي از مشتريان، اين شركت بهترين كيفيت را در بين ديگر خودرو سازي ها داشته است.

 لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان از قطعات محكم ساخته شده اند و در برابر فشار و ديگر ايرادات فني مقاومت خوبي را از خود نشان مي دهند.

348a_x14.jpg

خريد لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان

 در شهر اصفهان تعداد محدودي از مراكز فروش معتبر وجود دارند كه لوازم يدكي اصل و با كيفيت خودروي كيا را مي فروشند، بنابراين افراد براي خريد لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان بايد توجه خود را صرف پيدا كردن يك فروشگاه خوب و معتبر كنند.

 علاوه بر اين مسائل رقابت بين شركت هاي بزرگ خودرو سازي دنيا بر روي بالا بردن كيفيت و توليد بهترين اتوموبيل بسيار زياد است و هر كدام تلاش مي كنند تا بازار خودرو را براي خود تصاحب كنند، به همين دليل به هيچ عنوان قطعات ناسالم يا بي كيفيت توسط شركت كيا توليد نمي شود.

قيمت لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان

 در بازار لوازم يدكي موضوعات بسياري باعث بالا رفتن قيمت لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان مي شوند. البته بايد توجه داشت عناصري مانند كيفيت و با دوام بودن قطعه بيشترين تاثير را بر روي قيمت لوازم استوك مي گذارند.

 در اين شرايط اقتصادي قيمت لوازم نو خودروهاي كيا بسيار بالاتر از گذشته مي باشند چرا كه پيدا كردن لوازم اصل و نو كار آنچنان آساني نيست و همين مسئله باعث شده تا خريداران قيمتي چند برابر قيمت واقعي لوازم پرداخت كنند.

 قيمت بالا و نبود دسترسي آسان باعث شده تا افراد از لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان بيشتر از گذشته اسفتاده كنند. اين لوازم را به راحتي در هر فروشگاه معتبري مي توان تهيه نمود و مورد استفاده قرار داد.

 

خريد لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان

 بايد ذكر نمود كه تمامي اين مسائل باعث شده اند تا افرادي سودجو به فروش لوازم تقلبي روي آورند و سود كلاني را كسب نمايند.

 در بازار خريد و فروش لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان و همچنين لوازم نو قيمت ها هر روز بالاتر مي روند اما در برخي از فروشگاه ها قيمت ها مي توانند كمتر از حد معمول باشند.

 براي مثال برخي از فروشگاه هاي آنلاين با دادن تخفيف هاي ويژه به مشتريان، خريداران بسياري را به خود جذب كرده اند.

كارايي لوازم استوك كيا

 با يقين مي توان گفت كه اگر لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان كارايي و عملكرد ضعيفي داشتند به كالاهاي پر فروشي تبديل نمي شدند.

 داشتن عملكرد صحيح و استاندارد از ديگر نكاتي است كه خريداران و حتي فروشندگان بر آن بسيار تاكيد مي كنند.

 به همين دليل خريداران بايد از سالم بودن و داشتن كارايي لازم قطعه مورد نظر خود اطمينان لازم كنند چرا كه در صورت عدم كاركرد صحيح قطعه، خسارت هاي جبران ناپذيري مي تواند براي راننده يا سرنشينان خودرو ايجاد گردد.

 

خريد لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان

 بنابراين افراد قبل از خريد لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان حتما بايد از چند كارشناس مشورت و راهنمايي لازم را دريافت كنند تا به هيچ مشكلي بر نخورند.

 استفاده از لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان كه در عين حال داراي كارايي بالا و همچنين كيفيت خوبي باشند باعث مي شود تا سطح ايمني خودرو بالا رفته و عملكرد عالي داشته باشد.

 همچنين استفاده از لوازم با كيفيت بر بالا رفتن عمر مفيد وسيله نقليه تاثير مي گذارد و همچنين باعث مي شود تا ميزان آلايندگي خودرو تا حد قابل توجهي كاهش پيدا كند.

چند نكته براي خريد

 چه براي خريد حضوري يا آنلاين لوازم يدكي استوك كيا در اصفهان، بايد خريداران حتما به رنگ محصول و يا اينكه كالا داراي زدگي مي باشد يا خير حتما توجه كنند.

 خريداران هميشه از طريق باركد محصول مي توانند متوجه شوند كه كالا اصل است يا تقلبي، به اين صورت كه در تمامي تلفن هاي همراه هوشمند نرم افزار باركد خوان از قبل توسط شركت بر روي دستگاه نصب شده است و خريداران به راحتي مي توانند از اين نرم فزار استفاده كنند.

 همچنين شما مي توانيد براي خريد و يا دريافت اطلاعات از قطعات خودرو اسپروتيج مي توانيد بر روي لوازم استوك اسپورتيج كليك كرده و از آخرين اطلاعات و محصولات آگاهي يابيد.

 

بكارگيري ايده هاي نوين در تابلوسازي

۸۳ بازديد

بكارگيري ايده هاي نوين در تابلوسازي

از آنجا كه تبليغات بخش انكارناپذير هر كسب و كاري است ، براي داشتن يك تبليغات موثر و هدفمند نيازمند ايده هاي نو و خلاقانه مي باشيم. موفقيت در هر كسب و كاري مستلزم ايده هاي نو مي باشد ، هر ايده اي مخصوص به يك كار است ، چه در زمينه طراحي و چه در زمينه ساخت ، ايده هاي تكراري نمي تواند مشتريان را به سمت كسب و كاري جذب كند بلكه يك ايده هر چند كوچك مي تواند در مشتري حس منحصر به فرد بودن نسبت به ديگر رقبا را بيدار كند .  براي متمايز بودن در حوزه تابلوسازي نيز مي توان ترفندهاي زيادي در طراحي زيبا به خرج داد و با استفاده و تسلط به ماهيت روانشناسي رنگ در تبليغات براي ساخت تابلوي تبليغاتي رنگ هايي متناسب با نوع كار انتخاب نمود تا تابلوي تبليغاتي ساخته شده متمايزتر از ديگر تابلوهاي ساخته شده كه به عنوان تابلو مغازه يا تابلو فروشگاهي نصب شده اند باشد .

pb3n_z4.jpg

انسان ها در هر شغلي كه مشغول به فعاليت هستند براي ترقي نسبت به  رقباي خود  و رسيدن به سود بيشتر و مطرح شدن در ميان آحاد مردم  نياز دارند كه طبق متدهاي روز دنيا گام بردارند و از ترفندهايي استفاده كنند كه ديگر رقبا از آنها بهره نبرده باشند ، به اين طريق مي توانند خاص باشند و خاص بودن چيزي است كه همه به دنبال آن هستند . تابلوسازي نيز يك شغل پر رقيب مي باشد كه با ورود دستگاه هاي پيشرفته به اين حوزه نظير دستگاه برش ليزري امكان ساخت تابلوهاي متفاوت نظيير تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو كامپوزيت ، تابلو ترموود ، تابلو لايت باكس ، تابلو نئون و ديگر تابلوهاي تبليغاتي با استفاده از متريال هاي مختلف و يا به صورت حروف تركيبي فراهم شده است و ديگر همچون گذشته تابلوها در سطح يك نوشته ساده صرفا به صورت پلكسي يا فلكس بدون نور نيست بلكه  در حال حاضر در حوزه تابلوسازي پيشرفت هاي چشمگيري حاصل شده است و تنوع تابلوها تبليغاتي بسيار زياد است و هر فرد با هر سليقه و سبكي مي تواند تابلوي تبليغاتي خود را سفارش دهد همين امر سبب رقابت شديدي بين تابلوسازان گشته است و آنچه كه در موفقيت يك تابلوسازي كارساز است نوآوري و ابداع شيوه هاي مختلف در جهت ساخت هر چه بهتر تابلوهاي تبليغاتي مي باشد. طراحي و ساخت نوآورانه تابلو هاي تبليغاتي مي تواند وجه تمايز اساسي بين تابلوسازي هاي سطح شهر باشد .

 

براي مثال در حوزه تابلوسازي در ابتداي ورود تابلو چلنيوم  ، اين تابلو به صورت كاملا ساده ساخته مي شد اما به مرور زمان و با خلاقيت هايي كه تابلوسازها در طراحي كشف كردند ، تابلوسازهاي حرفه اي و شركت هاي توليد كننده با ايجاد شيارهايي بر روي پلكسي توانستند نور را به شكل هاي متفاوت به چشم بازتاب نمايند و تابلو چلنيوم كريستالي ، تابلو چلنيوم ستاره اي يا تابلو چلنيوم الماسي ، تابلو رينگي يا تابلو پانچي با طراحي هاي دوبعدي و سه بعدي پا به عرصه بازار گذاشتند و محبوبيت زيادي نيز كسب كردند چون متمايز از ديگر محصولات بودند و به علت جلوه زيبايي كه داشتند توانستند به يكي از پر فروش ترين محصولات تابلوسازي بدل شوند .

براي اينكه از صنعت تابلوسازي در سطح جهان عقب نمانيم مستلزم توجه به محيط پيرامون و رعايت استفاده از تكنولوژي و فناوري هاي روز دنيا مي باشيم. عصر امروز عصر تكنولوژيست و در همه شاخه ها و رشته تكنولوژي نفوذ كرده و روش هاي سنتي و قديمي را رد كرده تا شرايط راحت تري در زمينه زندگي خصوصي و كاري مردم فراهم آورد. در اين ميان آنچه كه مي تواند بيش از پيش موثر واقع شود تبليغات خوب توسط تكنولوژي روز است كه يكي از شاخه هاي تبليغات تابلوسازي مي باشد.

 

در صنعت تابلوسازي با تكيه بر مهارت و توانايي گروهي و با به كارگيري از تكنولوژي روز و خلاقيت و نوآوري مي توان باعث هدف اصلي ساخت تابلو هاي تبليغاتي كه همان جذب مشتري و خريد و استفاده از خدمات سفارش دهندگان است شد كه البته لازمه تمامي اين كارها حرفه اي بودن تابلوسازان مي باشد.

 

امروزه تركيب متريالهايي نظير ورق هاي كامپوزيت و يا چوب ترموود با ديگر حروف برجسته مي تواند يك تابلوي تبليغاتي زيبا به ارمغان بياورد . تابلو چوبي مغازه يكي از مقاوم ترين تابلوهاست كه وقتي با نماي چوبي ادغام مي شود يك محيط كلاسيك و آرامش بخش را براي مشتريان فراهم مي آورد يا مي توانيد  از متريال كامپوزيت به عنوان زيرساز بهره ببريد و سپس از حروف نئون پلاستيك، حروف چلنيوم و حروف استيل براي ساخت حروف برجسته استفاده كنيد و يك تابلوي تبليغاتي تركيبي زيبا به نمايش بگذاريد .

منبع : تابلو الماس

 

 

 

 

اطلاعاتي درباره ي سينك آشپزخانه

۹۲ بازديد

اطلاعاتي درباره ي سينك آشپزخانه

 

وقتي صحبت از وسايل پركاربرد در دكوراسيون منزل مي باشد، مطمئنا سينك آشپزخانه جزو گزينه هاي اول است كه  خانم هاي خانه دار به طور مداوم با اين وسيله سر و كار دارند، شستشوي ظروف، ميوه جات و سبزيجات، آماده كردن غذا و بسياري از كارهاي ديگر در سينك انجام ميگيرد. بعد از انتخاب سينك مناسب يك چالش بزرگ براي هر كسي مي باشد كه قصد ساختن خانه يا تغيير دكوراسيون آن را دارد. پيشنهاد مي كنيم به توصيه هاي ساده و كاربردي زير توجه داشته باشد تا انتخاب براي شما آسان تر شود.

hlvg_image1.jpg 

راهنماي انتخاب سينك آشپزخانه

 

در سينك هاي تك لگن، انجام دو كار همزمان مشكل مي باشد.

 

انواع سينك آشپزخانه

 

?. سينك با يك لگن بزرگ

 

مزايا: يك سينك تك عميق به شما اجازه مي دهد به راحتي يك ماهي تابه ي بزرگ را بخيسانيد يا بشوييد يا مقدار زيادي از مواد غذايي را آماده كنيد.

 

معايب: شستشوي سبزي در اين نوع سينك ها در حالي كه ظروف كثيف در حال خيس خوردن هستند، نياز به مهارت دارد.

 

البته بعضي از توليد كنندگان براي حل اين مشكل لوازم اضافي مانند سبد سينك براي اين نوع سينك ها توليد كرده اند كه امكان انجام هم زمان شستشو و آماده سازي را فراهم مي كند.



 

در سينك هاي دوقلو با لگن هاي متفاوت، براي انجام دو كار مجزا طراحي شده اند.

?. سينك با دو لگن در اندازه هاي متفاوت

 

مزايا: سينك هاي دوقلو به شما اين امكان را مي دهند كه كارهايتان مانند شستن ظروف و آماده سازي مواد غذايي را جدا انجام دهيد. سينك هايي كه اندازه ي لگن آنها متفاوت است به اين منظور توليد شده اند كه شما كارهايي از قبيل شستن ظروف را در لگن بزرگتر و كارهاي ديگر مانند آماده سازي مواد غذايي را در لگن كوچكتر انجام دهيد. سينك هاي دوقلو در صورتي كه نخواهيد از ماشين ظرفشويي استفاده كنيد نيز كارآمد هستند، مي توانيد در يك لگن آب صابون بريزيد و در لگن ديگر آب براي شستشو.

 

معايب:  شستن و آب كشيدن ماهي تابه هاي بزرگ در لگن كوچكتر مشكل است.

 

راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه, تكنيك هاي انتخاب سينك هاي آشپزخانه

 

سينك هاي دوقلو با لگن هاي هم اندازه ، مناسب افرادي است كه قرينگي در طراحي را دوست دارند

 

?. سينك با دو لگن هم اندازه

 

مزايا: اين نوع سينك مناسب افرادي است كه قرينگي در طراحي را دوست دارند. اين سينك همچنين امكان انجام فعاليت هاي هم زمان (شستشو، آماده سازي و …) را به صورت جدا فراهم مي كند.

 

معايب: اين سينك ها ممكن است براي ماهي تابه هاي بزرگ، كوچك باشند.

 

انتخاب شيك ترين سينك هاي آشپزخانه,آشنايي با معايب و مزاياي انواع سينك ها

 

سينك سه قلو براي افرادي كه مي خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند، گزينه ي خوبي است.

 

?. سينك با سه لگن (دو لگن بزرگ و يك لگن كوچك با امكان دفع زباله)

 

مزايا: شما مي توانيد از لگن دفع زباله به صورت مستقل از سينك استفاده كنيد.

 

معايب: در بعضي از مدل هاي سينك مانند اين مدل، شما نمي توانيد باقي مانده هاي غذا را از كانتر به لگن دفع زباله منتقل كنيد. اين نوع سينك ها چون عريض تر هستند، فضاي بيشتري را اشغال مي كنند.

 

براي افرادي كه مي خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند، اين نوع سينك گزينه ي خوبي است.


 

شما همچنين مي توانيد به فروشگاه اينترنتي چلونگر مراجعه كرده و انواع سينك ظرفشويي يا سينك آشپزخانه را بصورت آنلاين ببينيد و در صورت نياز خريداري كنيد.

 

نكات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

۹۱ بازديد

انواع خدمات فروشگاه اينترنتي

 

خدماتي كه در فروشگاه هاي اينترنتي به مشتري عرضه مي شود مي تواند فيزيكي باشد كه شامل موبايل، كتاب، لوازم برقي و … است و يا اين خدمات مي تواند مجازي باشد كه شامل نرم افزار، موسيقي، فيلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اينترنتي از مزاياي آن است كه هم براي فروشنده و هم براي مشتري سودمند خواهد بود. در دنياي امروزي اكثر كارها به شيوه اينترنتي صورت مي گيرد از اين رو بسياري از كسب و كارها براي افزايش درآمدهاي خود به اين روش روي آورده اند.

 

نكات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

فروشگاه آنلاين يا فروشگاه اينترنتي چيست ؟ همان فروشگاه است با اين ... 

طراحي مناسب وب سايت جهت فروشگاه اينترنتي از نكات كليدي است كه بايد به آن توجه داشت زيرا هر چه طراحي مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بيشتري داشته باشد مشتري هاي وفادارتري خواهيد داشت كه به راحتي به كالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسي دارند. گروه طراحي سايت اينتن طراحي سايت را با تيم مهندسي حرفه اي خود با قيمتي مناسب براي تان انجام خواهد داد. يك فروشگاه اينترنتي معتبر بايد نماد اعتماد الكترونيكي داشته باشد. اين نماد در واقع يك گواهينامه ديجيتال است كه وزارت صنعت و معدن جمهوري اسلامي آن را صادر مي كند. امكان پرداخت در محل از ديگر نشانه هاي يك وب سايت فروشگاهي معتبر است زيرا نشان مي دهد كه مدارك صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنين يك فروشگاه اينترنتي بايد روش هاي تماس براي خود در نظر بگيرد تا مشتري قادر به برقراري ارتباط باشد. ارائه تصويرهاي مناسب و توضيحاتي كه كامل باشد در جذب مشتري موفق تر عمل مي كند. در صورتي كه بتوان به سوالات مشتري پاسخ داد مي توان درصد خريد را افزايش داد و فروش بهتري داشت.

 

روش هاي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

 

براي خريد از اين فروشگاه از دو روش مي توانيد استفاده كنيد. روش اول پرداخت در محل است يعني زماني كه مشتري كالا را تحويل مي گيرد هزينه را پرداخت مي كند و بدين ترتيب احتمال كلاهبرداري نيز كم مي شود. پرداخت آنلاين روش ديگري است كه در اين مورد بايد براي دريافت كالا در ابتدا فاكتور خود را پرداخت كنيد تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاين به آدرس پستي تان ارسال شود. معمولا سايت هاي معتبر هر دو روش خريد را در اختيار مشتري قرار مي دهند تا خود در اين مورد تصميم گيري كنند.

مزاياي فروشگاه هاي آنلاين  اينترنتي

 

فروشگاه هاي اينترنتي براي خريدار و مشتري مزايايي دارند كه شرح خواهيم داد. در رابطه با خريدار مي توان گفت كه اين گونه لازم به مراجعه حضوري به فروشگاه نخواهد بود و بدون نياز به حمل كالاي مورد نظر، آن را درب منزل تحويل مي گيرند. با اين روش به توضيحات جامعي از كالاي مورد نظر در هر ساعتي از شبانه روز دسترسي خواهيد داشت و سفارش خود را تنها در چند دقيقه مي توانيد ثبت كنيد. اين گونه قادر به مقايسه كالاي مورد نظرتان در فروشگاه هاي انلاين  اينترنتي بسياري خواهيد بود تا بهترين را انتخاب كنيد. كاهش ترافيك، كاهش آلودگي هوا، كاهش آلودگي صوتي و … از جمله مزاياي خريد اينترنتي مي باشد. در رابطه با فروشنده نيز محصولات و خدمات آن ها بدون محدوديت هاي زماني و مكاني به فروش مي رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاين ديدن خواهند كرد و به حضور فيزيكي مشتري نيازي نخواهد بود. با اين روش مشتري از هر نقطه اي قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزينه ها نيز در مقايسه با راه اندازي فروشگاه فيزيكي كمتر خواهد بود. براي قدرت دادن به كسب و كار خود از تغييرات و تحولات جامعه نمي توانيد دوري كنيد و با فروش آنلاين جايگاه بهتري در كسب و كار خود پيدا خواهيد كرد.

 

زيبايي و تنوع درب پاركينگ وروردي و حفاظ درب حياط و ويلا

۱۰۱ بازديد

زيبايي و تنوع درب پاركينگ وروردي و حفاظ درب حياط و ويلا

معمولا درب ورودي پاركينگ و ويلا بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا را خريداري كنند در كنار عملكرد، بيشتر به ويژگي هاي زيبايي نماي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه كنيد.
معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.
به طور كل اما تنوع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

دوام درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد. در اين حال نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينكه شما بتوانيد دربي را خريداري كنيد كه دوام بالايي دارد در عين اينكه كار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد كرد، به شما اجازه مي دهد كه امنيت را نيز فراهم كنيد.

خريد درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

دقت داشته باشيد كه بعضا پيش آمده است كه شما هم ويلاهايي را با انواع درب هاي مختلف ديده ايد. يكي از مهم ترين ويژگي هاي درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا اين است كه شما ميتوانيد آن را تعويض كنيد. ممكن است كه پس از گذشت چندين سال، درب شما نماي اوليه خود را از دست بدهد و به همين دليل هم شما علاقه مند به خريد انواع جديدي از اين درب ها باشيد. در اين حال بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اين كا را توسط يك نمايندگي در اين زمينه انجام دهيد و درب خود را تعويض كنيد. انواع نمايندگي هايي كه در حوزه اين نوع درب ها و به ويژه درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا فعاليت مي كنند به شما اين اجازه را خواهند داد كه تمامي آنچه كه نياز داريد را در يك پكيج داشته باشيد. با خريد از يك نمايندگي معتبر، مشكلات خود را در اين زمينه حل كنيد.

حفاظ ليليوم با كاربردي وسيع براي روي ديوار شما


حفاظ ليليوم امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها براي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند كه استفاده از آن ها مي تواند امنيت ساختمان شما را تا حد بسيار زيادي افزايش دهد. يكي از بهترين مدل هايي كه شما ميتوانيد براي ساختمان خود از آن استفاده كنيد حفاظ ليليوم  است كه از جمله لوكس ترين ها نيز به شمار مي آيد. چندين سال از زماني كه اين نوع حفاظ ها جاي نرده هاي قديمي را گرفته اند مي گذرد و هم اكنون حفاظ ليليوم  به عنوان يكي از بهترين انواع حفاظ براي حفظ جهان و همچنين خانه و مال افراد به شمار مي آيد.


 حفاظ ليليوم  چيست؟

يكي از بهترين انواع حفاظ آهني كه ميتوانيد از آن براي خانه و يا ساختمان خود خود استفاده كنيد حفاظ ليليوم  است. اين نوع حفاظ ها معمولا شبيه به يك نيزار آهني خواهند بود كه تنوع، زيبايي و همچنين امنيت را به طور كامل براي شما برآوده خواهند كرد. در بين تمامي انواع حفاظ ها، معماران و همچنين علاقه مندان اين نوع را به عنوان يكي از بهترين ها براي ساختمان مي دانند. اين حفاظ ها در واقع شكل واحدي ندارند و زيبايي عمده آن ها نيز به همين دليل است. اگر شما هم ميخواهيد از اين حفاظ ها براي ساختمان خود استفاده كنيد بايد بدانيد كه ساخت و همچنين طراحي آن ها با وجود اينكه تصور مي شود نيازمند كار خاصي نيست اما باز هم بايد با رعايت نكات بسياري انجام گيرد.


كاربرد حفاظ ليليوم  چيست؟


همانطور كه ميدانيد، حفاظ هاي مختلف كاربردهاي مختلفي دارند. اين نوع از حفاظ ها اما معمولا به شما اين امكان را ميدهند امنيت مكان زندگي و بعضا ساختمان كاري خود را تا حد بسيار زيادي تامين كنيد. اغلب اينطور گفته مي شود كه حفاظ هاي مختلف از نظر كارايي با هم متفاوت هستند و اين تصور هم تا حد بسيار زيادي درست است. البته بايد دقت داشته باشيد كه اين نكته در مورد حفاظ ليليوم  به صورت كامل صدق نمي كند و آنچه كه شما بايد بدانيد اين است كه اين حفاظ ها امنيت خانه شما را تا حد بسيار زيادي ايجاد خواهد كرد.
 

حفاظ ليليوم  روي ديوار


ويژگي حفاظ ليليوم 


 حفاظ ليليوم  اما ويژگي هاي مختلفي دارد. از جمله اين ويژگي ها ميتوان به امنيت آن ها اشاره كرد كه ميتوانند براي ساختمان شما تا حد بسيار زيادي مفيد باشند.  مدل هاي مختلفي از اين نوع حصار ها وجود دارد كه جوشكاري هاي آن ها با اتصالات مختلفي انجام مي گيرد. همين نقطه هم باعث مي شود تا جوشكاري با دقت كامل انجام نشود. البته دقت داشته باشيد كه هر چقدر احتمال شكستگي در آن ها بيشتر باشد كيفيت آن ها بيشتر خواهد شد در غير اينصورت ميتوان گفت كه حفاظ ليليوم  شما از كيفيت خوبي برخوردار نيست و بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه آن را به يك جوشكار نشان دهيد. علاوه بر اين مي توان گفت كه اگر از الكترود هاي معمولي روكش دار استفاده شود بايد پس از هر تك جوش، نقاط مختلف اين حفاظ ها تميز شود و اين يكي از مهم ترين نكته هايي است كه بايد به آن دقت كنيد چرا كه در غير اين صورت رنگ به سطح كار مي چسبد و همين هم به مرور زمان باعث زنگ زدگي و يا پوسيدگي خواهد شد.
در نرده هاي نيزا اما شاخه هاي اصلي و فرعي مستقيما به يك شاسي نصب خواهند شد و در بالا هم در چندين نقطه به هم جوش داده مي شوند. دقت داشته باشيد كه به همين علت است كه نقاط جوشكاري بسيار كمتر خواهد شد و عملا ممكن است كه مشكلات بسياري در اين زمينه ايجاد شود. شما ميتوانيد با استفاده از دستگاه هايي كه جوش co2 دارند و همچنين به جاي الكترود روكشدار از سيم جوش در آن ها استفاده مي شود عملا از به وجود آمدن گل هاي جوش جلوگيري كنيد و همچنين مشكلات ديگري كه در اين زمينه به وجود مي آيد را نيز برطرف كنيد.
 

نصب حفاظ ليليوم

 
حفاظ ليليوم معمولا در طول هاي مختلف توليد مي شود و نمي توان گفت كه مقدار خاصي براي آن ها وجود دارد. در نتيجه ميتوان گفت كه بايد در زمان ديواركشي پليت هايي با آكس هاي يك متر كار گذاشته شود و فاصله صفحاتي كه به عنوان پايه روي ديوار نصب مي شوند نيز مركز به مركز و يا كمتر از يك متر باشد. اگر قبل و يا بعد از ديوار كشي اين نوع حفاظ هاي روي ديوار نصب نشوند بايد روي ديوار هايي با دريل هاي هيلتي و مته هايي به قطر هاي مختلف نصب شوند. در اين حال گفته ميشود كه پيم ها بايد به صورتي باشند كه شما بتوانيد در دو طرف شاسي حفاظ قرار دهيد. سپس مي توانيد اين حفاظ را در بين پيم ها بگذاريد و آنها را با دقت جوش دهيد. پس از پايان اين كار هم معمولا لكه گيري انجام مي شود كه باعث مي شود رنگ اين نوع حفاظ ها حفظ شود.

حفاظ نرده پنجره  مدرن

حفاظ نرده پنجره  استيل چيست؟
حفاظ هايي كه به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند كه از جمله آنها ميتوان به حفاظ پنجره استيل اشاره كرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز كردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني كه شما ميخواهيد از حفاظ نرده پنجره  استيل استفاده كنيد بايد بدانيد كه نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.
همه پنجره هايي كه در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممكن است كه در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شكسته شوند. در اينجاست كه نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور كه ميدانيد يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد در ساخت ساختمان به آن دقت كنيد. شايد اولين چيزي كه افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميكنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ نرده پنجره  استيل در واقع به شما كمك مي كند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد.


حفاظ نرده پنجره  استيل از چه چيز ساخته مي شود؟


همانطور كه از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس استيل هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده كنيد ميتوانيد از حفاظ نرده پنجره  استيل 201 استفاده كنيد چرا كه در آن ها از آلياژ و نيكل كمتري استفاده شده است. در اين نوع استيل ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مقرون به صرفه است.
اما اگر شما قصد داريد كه حفاظ نرده پنجره  استيل را براي خارج از خانه نصب كنيد بهترين راه اين است كه از نرده هاي 304 استفاده كنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيكل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مدرن چيست؟


نمونه اي بهبود يافته از نرده حفاظ روي ديوار حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مدرن است كه در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشكلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يكي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است كه مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراكم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد كه از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره كرد. البته بايد بدانيد كه حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يكي از ابتكارات شركت هاي ايراني است كه امنيت منازل و همچنين شركت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي كند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات كلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا كنيم پس با ما همراه شويد.
 

حفاظ هاي كلي سرنيزه اي


مشخصات كلي حفاظ سرنيزه اي آبشاري 


به طور كل ميتوان گفت كه حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شكل ظاهري اندك تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري كه در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش كارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ سرنيزه اي آبشاري  شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب كارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد كه اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يك رايج ترين نوع تراكم نيز وجود دارد كه شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شركت هايي كه در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي كنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت كاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.


 حفاظ هاي سرنيزه اي


دقت داشته باشيد كه امنيت بخشي از خانه است كه نمي توانيد با آن شوخي كنيد. شما نميتوانيد از انواع بي كيفيت نرده ها استفاده كنيد و در نهايت دچار مشكل خواهيد شد چرا كه امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا كنون نياز به امنيت يكي از نيازهاي اساسي بشر بوده است كه نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه كوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشكلات جدي بينجامد كه در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينكه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممكن است كه اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است كه شما حفاظ سرنيزه اي آبشاري  را از مراكز معتبر در اين زمينه خريداري كنيد تا بتوانيد كار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت كنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين كنيد.

منبع: حفاظ شاخ گوزني

 

 

اهميت تربيت بدني در دبيرستان

۹۶ بازديد

اهميت تربيت بدني در دبيرستان

فوايد زيادي كه دانش آموزان از كلاسهاي آموزش بدني دبيرستان دريافت مي كنند وجود دارد كه باعث مي شود دانش آموزان در بزرگسالان مسئول شوند كه از اهميت يك سبك زندگي سالم آگاه هستند. دانش آموزان دبيرستاني سطح بالاتري از دانش مربوط به سلامت كلي را حفظ مي كنند كه به آنها كمك مي كند تا در مورد سلامت ، ايمني و بهزيستي خود تصميم گيري هاي تحصيل كنند.

تناسب اندام منظم

آمادگي جسماني يك مؤلفه مهم براي پيشبرد يك سبك زندگي سالم است. گنجاندن فعاليت تناسب اندام منظم به دانش آموزان كمك مي كند تا تناسب اندام خود را حفظ كنند ، قدرت عضلاني را توسعه داده و سلامت قلب و عروق را بهبود ببخشند. يك فعاليت تناسب اندام منظم ، جذب مواد مغذي توسط بدن را بهبود مي بخشد ، فرايندهاي هضم را بهبود مي بخشد و فرآيندهاي فيزيولوژيكي را افزايش مي دهد.

اعتماد به نفس ايجاد مي كند

مشاركت در تربيت بدني در دبيرستان تأثير مثبتي بر شخصيت ، شخصيت و عزت نفس دانش آموز مي گذارد. علاوه بر اين ، فرايند تيم سازي مهارت هاي ارتباطي و مهارت هاي لازم براي همراهي و همكاري با دانشجويان با اقليت ها و شخصيت هاي مختلف قومي را تقويت مي كند.

مهارت هاي حركتي را توسعه مي دهد

تربيت بدني در دبيرستان براي رشد مهارت هاي حركتي و تقويت رفلكس ها ضروري است. هماهنگي دست و چشم و همچنين حركات خوب بدن بهبود مي يابد كه به پيشرفت وضعيت سالم بدن كمك مي كند.

j8c2_j.jpg

بهداشت و تغذيه

تربيت بدني اهميت سلامت جسمي را به دانش آموزان مي آموزد. دبيرستان دوره اي است كه دانش آموزان به تفسير معني "اضافه وزن" و اختلالات خوردن غلبه مي كنند. سلامت جسمي و آموزش ، دانش آموزان را از شيوه هاي درست غذا خوردن و دستورالعمل هاي اساسي براي تغذيه آگاه مي كند.

استرس را تسكين مي دهد

دانش آموزان دبيرستاني به دليل برنامه درسي ، مشق شب ، خانواده ها و فشار همسالان ، استرس قابل توجهي دارند. مشاركت در ورزش ، فعاليتهاي تفريحي يا ساير اشكال آمادگي جسمي روشي براي كاهش استرس ارائه مي دهد.

ملاحظات

درمورد فعاليتهاي بدني براي برخي از دانشجويان داراي مسائل بهداشتي ممكن است ملاحظات ويژه اي لازم باشد و دانشجويان بايد تحت نظر پزشك عمل كنند.

منبع : http://donyayetebsonati.blogtez.com

 

معرفي كتاب شام با آدري هپبورن

۹۱ بازديد

از همه‌ي ما يك‌بار يا بيشتر اين را پرسيده‌اند كه اگر مي‌توانستيم پنج نفر را، زنده يا مرده، براي شام دعوت كنيم چه كساني را انتخاب مي‌كرديم. چه مي‌شد اگر همان اسم‌هايي كه هميشه خواب بودن سر يك ميز با آن‌ها را در سر داشتيم انتخاب مي‌كرديم و تمام آن‌ها واقعاً به مهماني شام ما مي‌آمدند؟ اين‌ سؤالات همان چيزي است كه در رمان جذاب ربه‌كا سرل قرار است درباره‌شان بخوانيم. رمان شام با آدري هپبورن،‌ داستاني است از جنس لذت‌بخش رئاليسم جادويي كه در رمان من پيش از توي جوجو مويز نيز شاهدش بوديم.

رماني شام با آدري هپبورن با عنوان اصلي The Dinner List ، اثر ربه‌كا سرل در سال ???? به بازار آمد. برگردان فارسي اين اثر با ترجمه‌ي ميلاد بابانژاد و الهه مرادي و به همت نشر نون در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

در ادامه درباره‌ي اين اثر جذاب و خواندني ربه‌كا سرل بيشتر مي‌خوانيم.

ليست مهمان‌ها!

«يك ساعت منتظر بوديم. اين چيزي بود كه آدري هپبورن گفت. باكمي تندي، كلماتش تأكيدي داشتند تا اطمينان حاصل كند متوجه آزردگي‌اش شده‌ايم. آن موقع اولين چيزي كه در ذهنم بود آن بود كه آدري هپبورن عصباني است؛ نه اينكه آدري هپبورن شام مهمان من است!»

سال‌ها پيش، سابرينا همان كار قديمي را تكرار كرد. تصور كرد كه اگر مي‌توانست هر پنج‌نفري را كه دلش بخواهد به مهماني شام تولدش دعوت كند، چه كسي را دعوت مي‌كرد. مسلماً آن زمان فكر نمي‌كرد روزي قرار است اين خيال او به واقعيت بپيوندد، چه برسد به اينكه اين مهماني شام تبديل شود به تأثيرگذارترين جلسه مشاوره‌اي كه او در عمرش داشته. اما در ليست مهماني سابرينا نام چه كساني آورده شده است؟

البته كه مهمان شماره‌ي ? بهترين دوستش جسيكا است. ازنظر جسيكا كه خود قلباً انساني احساساتي‌ است، روابط حتماً بايد به ازدواج و بچه ختم شوند؛ پس او خود را درگير روابط پيش‌پاافتاده نكرده است و تنها شاهد رابطه‌ي عاشقانه و پرپيچ‌وخم سابرينا و توبياس و ناتواني‌شان در به ثمر نشاندن اين رابطه بوده است.

توبياس، مهمان شماره‌ي ? هم در مهماني حضور دارد. مشخص است كه او همچنان عاشق سابرينا است. سرل در برخي فصل‌هاي كتاب به مهماني شام پرداخته و برخي فصل‌هاي ديگر را به رابطه‌ي  سابرينا و توبياس اختصاص داده است. سرل در اين فصل‌ها داستان آشنايي و جدايي آن دو را به‌آرامي روايت مي‌كند و اين مهماني شام براي آن‌ها كمك بزرگي است تا زيروبم رابطه‌شان را درك كنند و به آينده‌اي بهتر اميدوار باشند.

مهمان شماره‌ي ? و ? نيز به گذشته‌ي سابرينا مربوط‌‌‌اند: كنراد، استاد سابق فلسفه‌اش. همان كسي كه ماجراي سابرينا و توبياس در سفري كه او ترتيب داده بود آغاز شد؛ و رابرت، پدرش. پدري كه زماني كه سابرينا تنها ? سال داشت، قالش گذاشت تا بتواند در كاليفرنيا با زني ديگر زندگي ديگري آغاز كند.

مهمان شماره‌ي پنج اما شخص به خصوصي است! آدري هپبورن زيبا و جذاب و بااستعداد. زني كه تمام كساني كه سر ميز هستند،احتمالاً به‌جز جسيكا، تحسينش مي‌كنند و او را الگو مي‌دانند. حضور او است كه سبب مي‌شود غيرممكن، ممكن به نظر بيايد. اوست كه اين مهماني شام را جادويي مي‌كند.

مهماني برگزار مي‌شود و مهمان‌ها گپ و گفتشان با سابرينا را به سمت موضوعاتي چون عشق و خانواده سوق مي‌دهند؛ سابرينا فرصت مي‌يابد حقيقت را درباره‌ي رابرت بفهمد و به رابطه‌اش با توبياس جان دوباره‌ ببخشد. چند پل شكسته ميان او و ديگران شايد تا پايان عصر، تعمير شوند و شايد صلاح آن باشد كه بقيه‌شان شكسته باقي بمانند.

گفتن از موضوعات جدي با چاشني خيال

رمان شام با آدري هپبورن در نگاه اول شايد تنها كتابي سبك و جالب به نظر برسد؛ اما اين هنر ربه‌كا سرل است كه كشمكش‌هاي خانوادگي و احساسي سابرينا را كه شايد تجربه‌ي خيلي از ما نيز باشد، در چنين قالب جذابي به مخاطب عرضه كند. سابرينا در تلاش است بفهمد چرا پدرش در پنج‌سالگي او را رها كرد؛‌ سعي دارد روي دوستي مصنوعي و از سر اجبارش با جسيكا كار كند و به رابطه‌ي ده‌ساله‌اش با توبياس سروساماني بدهد. سرل در هر فصل به‌راحتي داستان را ميان گذشته و حال به حركت درمي‌آورد؛ داستان را چنان هوشمندانه در قالب چند بخش روايت مي‌كند كه خواننده مجذوب باقي بماند و بخواهد عاقبت تمام اين ماجراها را بداند.

كتابي كه خيال‌پردازي‌تان را به كار مي‌گيرد

شام با آدري هپبورن رماني است مملو از عشق و جادو. اين رمان كاري مي‌كند دست‌وپايتان شل شود و در ذهن خيال برگزاري مهماني شام خودتان و ليست مهمان‌هاي خودتان را در سر بپرورانيد؛ باعث مي‌شود از خود بپرسيد اگر اين اتفاق براي شما نيز رخ دهد چه؟ آن شب مي‌توانيد با تمام كسي كه دوستشان داريد يا از دستشان داده‌ايد سر يك ميز بنشينيد و بالاخره فرصت گفتن حرف‌هايي را كه مدت‌ها آرزوي گفتنشان را داشتيد، پيدا كنيد. مطالعه‌ي اين كتاب شايد فرصت خوبي باشد تا جزييات روابطتان را در ذهن بياوريد و شايد براي تغيير برخي مسائل پيش‌قدم شويد.

بخشي از كتاب

آدم‌ها در رابطه يا گل‌اند يا باغبان. دو گل نبايد باهم در يك رابطه باشند. آن‌ها كسي را مي‌خواهند كه حمايتشان كند و مراقبشان باشد و كمك كند رشد كنند… آدم‌هايي هستند كه مانند گل‌اند و آدم‌هايي هم هستند كه نقش باغبان را بازي مي‌كنند. باغبان‌ها كارشان نگهداري است. اگر دو گل باهم باشند نگهداري‌اي صورت نمي‌گيرد و همه‌چيز نابود مي‌شود.

شام با آدري هپبورن رماني است تلخ و شيرين كه از عشق، فقدان و زندگي كردن با خاطرات حرف مي‌زند. اين اثر در سال ?? از پرفروش‌‌هاي نشر نون بوده و اگر شما نيز علاقه‌مند به مطالعه‌ي آن هستيد، همين حالا مي‌توانيد كتاب شام با آدري هپبورن را از وب‌سايت كاواك خريداري نماييد.

خريد كتاب شام با آدري هپبورن از كاواك